Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas (studentų tyrimas mokomaisiais tikslais)

Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas

Gerb. Respondente,

Esame Vilniaus  kolegijos tarptautinio  verslo I kurso  studentai . Atliekame  tyrimą, kurio tikslas įvertinti prekybos centro „Iki“ konkurencingumo, populiarumo, kainodaros  atitikimo rinkoje situaciją bei prognozuoti  potencialių klientų įpročius, galinčius įtakoti įmonės apyvartą ateityje. Maloniai prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė. Anketos tyrimo rezultatai bus panaudoti prekybos centro statistiniame tiriamajame  darbe.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Dėkojame už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar apsiperkate „IKI“ prekybos centre?

2. Kokiose PC dažnai lankote be „IKI“ prekybos centro?

3. Kaip dažnai lankotės „IKI““ prekybos centre?

4. Dažniausiai „IKI“ perkate ( pažymėti 3):

5. Kaip vertinat prekių kainas, lyginant su kt. prekybos centrais?

6. Kiek vidutiniškai išleidžiate vieno apsipirkimo metu?

7. Vidutinės Jūsų mėnesio pajamos:

8. Kokiu kriterijumi remdamiesi galite apibūdinti „IKI“ prekybos centrą?

9. Kaip vertinate ,,IKI“ klientų aptarnavimo kokybę?

10. Įvertinkite pagal svarbumą veiksnius, lemiančius Jūsų apsilankymus prekybos centre „IKI“? (Įvertinkite 4 balų sistemoje: 1 - visiškai nesvarbu, 2 - nesvarbu, 3 – svarbu, 4 – labai svarbu)

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Jauki, maloni aplinka
Prekybos centro prekių reklamos
Prekybos centro geografinė padėtis
Nuolaidos
Mažesnės kainos
Prekių kokybė

11. Jūsų lytis:

12. Jūsų socialinė padėtis:

13. Jūsų amžius: