Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas (studentų tyrimas mokomaisiais tikslais)

Parduotuvės „IKI“ potencialių klientų tyrimas

Gerb. Respondente,

Esame Vilniaus  kolegijos tarptautinio  verslo I kurso  studentai . Atliekame  tyrimą, kurio tikslas įvertinti prekybos centro „Iki“ konkurencingumo, populiarumo, kainodaros  atitikimo rinkoje situaciją bei prognozuoti  potencialių klientų įpročius, galinčius įtakoti įmonės apyvartą ateityje. Maloniai prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė. Anketos tyrimo rezultatai bus panaudoti prekybos centro statistiniame tiriamajame  darbe.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Dėkojame už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą