Pardavimų skatinimui virtualioje erdvėje įtaką darantys veiksniai

Gerb. Respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, ŽŪA Bioekonomikos plėtros fakulteto, logistikos ir prekybos bakalauro studijų programos studentė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų elgsenos principus elektroninėje parduotuvėje ir identifikuoti veiksnius, skatinančius apsipirkti virtualioje erdvėje .

Visi šios anketos pagalba gauti duomenys išliks anonimiški, konfidencialūs ir bus naudojami tik tyrimo tikslais, bakalauro baigiamajam darbui parengti.

Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Nurodykite savo gaunamas pajamas per mėnesį:

Gyvenamoji vieta:

Jūsų išsilavinimas:

Įvertink savo patirtį naudojantis elektroninių parduotuvių paslaugomis:

Kaip dažnai apsiperkate internetinėse parduotuvėse?

Įvertinkite išvardintų veiksnių daromą įtaką apsilankius elektroninės parduotuvės svetainėje.

Labai svarbu
Vidutiniškai
Nesvarbu
Vizualiai patrauklus svetainės dizainas
Kokybiškos prekių nuotraukos
Išsamūs prekių aprašymai
Paprastas ir aiškus grąžinimo procesas
Aiškus ir paprastas svetainės išdėstymas
Greitas ir patogus atsiskaitymas

Įvertinkite ar išvardinti veiksniai paskatina Jus apsipirkti elektroninėje parduotuvėje.

Labai skatina
Vidutiniškai
Nedaro įtakos
Akcijos ir nuolaidos
Kiekybiniai pasiūlymai – perkant už tam tikrą sumą, pridedamas nemokamas produktas
Nemokamas pristatymas
Nemokami produktų mėginukai
Mažos dovanelės gavus prekes
Teigiama ankstesnė patirtis

Įvertinkite ar išvardinti veiksniai paskatina Jus apsipirkti elektroninėje parduotuvėje.

Labai skatina
Vidutiniškai
Nedaro įtakos
Geri atsiliepimai apie prekes tinklalapyje
Platus prekių pasirinkimas
Žinomų prekinių ženklų prekės
Malonus ir operatyvus bendravimas

Ar jautiesi saugus apsipirkdamas elektroninėje parduotuvėje?

Ar perki kosmetiką, grožio prekes, higienos priemonės internete?

Ar tau svarbu, kad prekės būtų dailiai ir kruopščiai supakuotos?

Ar teiktum pirmenybę tvariam prekių pakavimui, jei turėtum tokią pasirinkimo galimybę?

Ar tau svarbu, kad svetainėje būtų suteikiama galimybė susisiekti su elektroninės parduotuvės administracija?

Ar apsiperki naujose, mažai žinomose elektroninėse parduotuvėse?

Kokie veiksniai paskatintų apsipirkti naujoje, mažai žinomoje parduotuvėje?

Paskatintų
Nežinau
Nedarytų įtakos
Kokybiškas, patrauklus, modernus svetainės dizainas
Paprastas ir patogus svetainės išdėstymas
Unikalus, nematytas prekių asortimentas
Gerai žinomų prekinių ženklų prekės
Geri prekių atsiliepimai svetainėje
Greitas ir patogus atsiskaitymas
Paprastas ir aiškus grąžinimo procesas
Greitas ir patogus prekių pristatymas
Išsami informacija apie pačią įmonę, nurodyti visi jos rekvizitai

Kokie veiksniai paskatintų apsipirkti naujoje, mažai žinomoje parduotuvėje?

Paskatintų
Nežinau
Nedarytų įtakos
Akcijos ir nuolaidos
Nemokamas pristatymas
Geri atsiliepimai iš šeimos, draugų rato
Dažnai matoma parduotuvės reklama
Nuomonės formuotojų ir gerai žinomų žmonių rekomendacijas