Pardavimų skatinimo priemonių poveikis vartotojų impulsyviam pirkimui internetu

Esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos vadybos magistro studijų studentė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti pardavimų skatinimo priemonių poveikį vartotojų impulsyviam pirkimui internetu. Apklausa yra anoniminė. Visi surinkti ir apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajame magistro darbe. Anketos pildymas užtruks apie 5 min.

Pagal Ling ir Yazdanifard (2015), impulsyvus pirkimas – tai neplanuotas pirkimas, kurio metu vartotojai nusprendžia pirkti prekes neplanuodami iš anksto.

Anketa neaktyvi

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius:

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, kurie iš jų paskatintų Jus pirkti impulsyviai (neplanuotai):

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, kurie iš jų paskatintų Jus pirkti impulsyviai (neplanuotai):

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų pajamos per mėnesį atskaičius mokesčius:

Jūsų išsilavinimas:

Susikurti savo anketą