UserGretaMac1
Vieša
Pranešti
Anketa neaktyvi

Pardavimų skatinimo priemonių poveikis vartotojų impulsyviam pirkimui internetu

Esu Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos vadybos magistro studijų studentė ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti pardavimų skatinimo priemonių poveikį vartotojų impulsyviam pirkimui internetu. Apklausa yra anoniminė. Visi surinkti ir apibendrinti duomenys bus naudojami tik baigiamajame magistro darbe. Anketos pildymas užtruks apie 5 min.

Pagal Ling ir Yazdanifard (2015), impulsyvus pirkimas – tai neplanuotas pirkimas, kurio metu vartotojai nusprendžia pirkti prekes neplanuodami iš anksto.

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius:
Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, kurie iš jų paskatintų Jus pirkti impulsyviai (neplanuotai):
Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, kurie iš jų paskatintų Jus pirkti impulsyviai (neplanuotai):
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų pajamos per mėnesį atskaičius mokesčius:
Jūsų išsilavinimas:

Anketos meniu

Kita anketa »