Pardavimo užsakymų valdymo tobulinimas

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos, tarptautinio verslo studijų programos, 3-ojo kurso studentas. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, tema - UAB „Delamode Baltics“ logistikos paslaugų pardavimo užsakymų valdymo tobulinimas. Tyrimo tikslas - nustatyti veiksnius/kriterijus kurie lemtu efektyvesnius bei greitesnius klientų užklausų atsakymus. Anketa yra anoniminė. Visi gauti duomenys bus naudojami tik baigiamajam darbui. Labai ačiū visiems už atsakytus klausimus ! :)

Anketa neaktyvi

Kokia Jūsų lytis?

Koks Jūsų amžius?

Jūsų socialinė padėtis?

Ar jaučiatės labiau vertinami kai gaunate kainą individualiai sudaryta tik jums, pagal Jūsų poreikius?

Kaip vertinate įmones:

Ar norėtumėte pildant įmonės pateiktą šabloną teikiant užklausą turėti galimybę įrašyti savo norimą/turimą kainą?

Jums patogiau surasti šabloną įmonės internetiniame puslapyje ar teikti užklausą dėl šablono gavimo įmonei?

Ar sutiktumėte šiuos duomenis supildyti į šabloną?

Per kiek laiko norite gauti atsakymą iš įmonės?

Ar žinote kas yra CRM?

Jeigu į prieš tai buvusį klausimą atsakėte taip, ar Jūsų pasirinkimą įtakoja tai, kad įmonė turi įsidiegusi Jums jau žinoma CRM? Jeigu į prieš tai buvusį klausimą atsakėte ne, pasirinkite neturiu nuomonės.

Komunikuoti su įmonę dėl paslaugų teikimo ir kainos jums patogiau: (galite pasirinkti kelis variantus)

Ar Jums būtų patogu suvesti tam tikrus duomenis į įmonės internetinio puslapio skaičiuoklę ir gauti iškarto preliminarią kainą už teikiamas paslaugas?

Susikurti savo anketą