Pardavimo skatinimo veiksnių daromas poveikis

Esu Urtė Grigalevičiūtė, Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto, Reklamos vadybos bakalauro studijų studentė. Rašau baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - nustatyti pardavimo skatinimo veiksnių daromą poveikį. 

Apklausa yra anoniminė, visi gauti atsakymai bus apibendrinti ir analizuojami baigiamajame darbe. 

 

Ačiū už jūsų skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis ✪

2. Jūsų amžius ✪

3. Ar perkate prekes/paslaugas internetu? (Jeigu atsakėte – „ne“, galite užbaigti anketą) ✪

4. Kaip dažnai naudojatės internetinėmis parduotuvėmis?

5. Kurią prekių kategoriją dažniausiai renkatės pirkti internete?

6. Ar sutinkate, kad nemokamas prekių grąžinimas ir pristatymas suteikia motyvą pirkti?

7. Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5 (1 - visai nedaro įtakos, o 5 - turi labai didelę įtaką) šių veiksnių įtaką, Jūsų apsisprendimui pirkti:

1
5

8. Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5 (1 - visai nesvarbu, 5 - labai svarbu) turinio rinkodaros priemonių svarbą, Jūsų apsisprendimui pirkti:

1
5

9. Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5 (1 - visai nedaro įtakos, 5 - daro labai didelę įtaką) reklamos kanalų įtaką, Jūsų apsisprendimui pirkti:

1
5