PANDEMIJOS ĮTAKA VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI DRABUŽIUS INTERNETU

Esame Vilniaus universiteto Verslo mokyklos ketvirtakursės, studijuojančios Tarptautinio verslo valdymą. Šios mūsų apklausos tikslas sužinoti, kokie veiksniai turėjo didžiausią įtaką vartotojų ketinimui pirkti drabužius internetu pandemijos metu. Apklausos duomenys bus panaudoti baigiamojo bakalauro darbo analizei. Pažymėkite atsakymus, labiausiai atitinkančius Jūsų asmeninę nuomonę bei patirtį. 

Apklausa anoniminė, tad atsakymų konfidencialumą garantuojame.

Nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsakymus! 

PANDEMIJOS ĮTAKA VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI DRABUŽIUS INTERNETU
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jūs asmeniškai esate pirkę drabužius internetu per paskutinius 2 metus? ✪

2. Prieš pandemiją ir apribojimus drabužius pirkote (įvertinkite): ✪

3. Ar po pandemijos planuojate drabužius pirkti internetu tokiu pat dažniu kaip ir dabar (pandemijos laikotarpiu)? ✪

4. Kaip dažnai perkate drabužius iš internetinių parduotuvių pandemijos laikotarpiu? ✪

5. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs svetainės struktūros kriterijai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku: ✪

1
2
3
4
5
Apsiperkant elektroninėje parduotuvėje tikiuosi sparčiai įkeliamo turinio ir greito užsakymo bei apmokėjimo proceso
Jeigu judėjimas drabužių parduotuvės svetainėje yra sudėtingas, aš iš jos išeinu ir nutraukiu pirkimą
Patrauklus, estetiškas drabužių parduotuvės svetainės dizainas ilgiau išlaiko demėsį
Informacijos stoka drabužio aprašyme gali priversti mane susilaikyti nuo pirkimo
Rekomenduojamų alternatyvių prekių siūlymo skiltis puslapyje man yra įdomi ir reikalinga

6. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs subjektyvių normų veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku: ✪

1
2
3
4
5
Atsiliepimai apie drabužį turi didelę įtaką mano ketinimui pirkti
Pastebiu, kad dažnai vadovaujuosi “bandos jausmu” ir, pvz., lengvai esu paveikiamas greitosios mados
Prieš perkant naują rūbą neretai pirma paklausiu savo draugų ar kitų artimųjų nuomonės

7. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs patogumo veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku: ✪

1
2
3
4
5
Perkant internetu drabužius tikiuosi itin greito pristatymo
Perkant internetu drabužius netoleruoju pristatymo vėlavimo (kai nepristato iki numatyto laiko)
Jei parduotuvės apmokėjimo būdai sudėtingi, pirkimą sustabdau arba daugiau toje svetainėje nebeperku
Man svarbu, kad prekes pristatytų be asmeninio kontakto su kurjeriu

8. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs rinkodaros veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku: ✪

1
2
3
4
5
Internete pamatytos drabužių parduotuvių reklamos skatina mane pirkti
Pasitikiu nuomonės formuotojų rekomenduojamomis internetinėmis drabužių parduotuvėmis
Esu linkęs išbandyti naujus prekės ženklus

9. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs produkto pateikimo veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku: ✪

1
2
3
4
5
Informacijos apie prekę (sudėtis, dydžių lentelė, modelio ūgis) pateikimas internetinėje drabužių parduotuvėje man leidžia lengvai priimti sprendimą pirkti
Internetinėje drabužių parduotuvėje lengviau apžvelgti platesnį prekių asortimentą nei fizinėje
Teikiu pirmenybę tvariai madai
Prekių nebepirkčiau, jei žinočiau, jog įmonė išnaudoja savo darbuotojus

10. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs pasitikėjimo veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku: ✪

1
2
3
4
5
Perku tik internetinėse parduotuvėse su patikima duomenų apsauga
Man svarbus ilgesnis prekių grąžinimo terminas ir aiškios grąžinimo sąlygos
Man itin svarbus profesionalus klientų aptarnavimas ir pagalba realiu laiku

11. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs psichologiniai veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku: ✪

1
2
3
4
5
Ankstesnė apsipirkimo patirtis daro įtaką pakartotiniam pirkimui
Perku tik tam tikro prekės ženklo drabužius

12. Jūsų amžiaus grupė: ✪

13. Jūsų lytis: ✪

14. Kokia Jūsų padėtis darbo rinkoje? ✪

15. Kokios Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį atskaičius mokesčius? ✪