PANDEMIJOS ĮTAKA VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI DRABUŽIUS INTERNETU

Esame Vilniaus universiteto Verslo mokyklos ketvirtakursės, studijuojančios Tarptautinio verslo valdymą. Šios mūsų apklausos tikslas sužinoti, kokie veiksniai turėjo didžiausią įtaką vartotojų ketinimui pirkti drabužius internetu pandemijos metu. Apklausos duomenys bus panaudoti baigiamojo bakalauro darbo analizei. Pažymėkite atsakymus, labiausiai atitinkančius Jūsų asmeninę nuomonę bei patirtį. 

Apklausa anoniminė, tad atsakymų konfidencialumą garantuojame.

Nuoširdžiai dėkojame už Jūsų atsakymus! 

PANDEMIJOS ĮTAKA VARTOTOJŲ KETINIMUI PIRKTI DRABUŽIUS INTERNETU

1. Ar Jūs asmeniškai esate pirkę drabužius internetu per paskutinius 2 metus?

2. Prieš pandemiją ir apribojimus drabužius pirkote (įvertinkite):

3. Ar po pandemijos planuojate drabužius pirkti internetu tokiu pat dažniu kaip ir dabar (pandemijos laikotarpiu)?

4. Kaip dažnai perkate drabužius iš internetinių parduotuvių pandemijos laikotarpiu?

5. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs svetainės struktūros kriterijai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku:

6. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs subjektyvių normų veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku:

7. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs patogumo veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku:

8. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs rinkodaros veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku:

9. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs produkto pateikimo veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku:

10. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs pasitikėjimo veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku:

11. Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite (pažymėkite ženklu X), kaip Jums yra svarbūs psichologiniai veiksniai, susiję drabužių pirkimu internetinėse parduotuvėse pandemijos laikotarpiu, kai 1 - visiškai nesutinku, 5 - visiškai sutinku:

12. Jūsų amžiaus grupė:

13. Jūsų lytis:

14. Kokia Jūsų padėtis darbo rinkoje?

15. Kokios Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį atskaičius mokesčius?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą