Palangos svetingumo darbuotojų kompetencijos atsižvelgiant į klientų atsiliepimus

Gerb. Palangos svetingumo įmonių svečiai,


            Esu Šv. Ignaco Lojolos kolegijos, Svetingumo vadybos mokymo programos, trečio kurso studentė, Rita Tapinienė. Kreipiuosi į Jus, prašydama atsakyti į klausimus, kurių pagalba bus siekiama išsiaiškinti ir įvertinti Palangos svetingumo įmonėse dirbančių darbuotojų kompetencijos valdymo svarbą atsižvelgiant į jūsų (klientų) atsiliepimus. Jūsų atsakymai yra svarbūs,  kadangi apibendrinus gautus rezultatus bus galima atskleisti pagrindinius paslaugų kokybės vertinimo elementus svetingumo versle, ir nustatyti trūkstamas svetingumo darbuotojų kompetencijas, kurios neleidžia svetingumo įmonei pasiekti užsibrėžtų tikslų, efektyviai dirbti, pelnyti lojalumą, prisidėtų prie sezoniškumo mažinimo. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami apibendrinimams.

Anketa neaktyvi

1. Kaip dažnai lankotės Palangoje skirtingu metų laiku? (Įvertinkite kiekvieną teiginį/kiekvienoje eilutėje)

2. Kaip dažnai naudojatės Palangoje svetingumo įmonių (ar viešbučių ir/ar maitinimo įmonių ir/ar SPA) teikiamomis paslaugomis? (Įvertinkite kiekvieną teiginį/kiekvienoje eilutėje)

3. Remdamiesi savo asmenine patirtimi, įvertinkite Palangos svetingumo įmonėse suteiktų paslaugų kokybę balais nuo 1 iki 5. (1 - labai blogai. 2 - blogai, 3 - patenkinamai, 4 - gerai, 5 - puikiai)

4. Kaip apibendrintai vertinate kompleksines apgyvendinimo paslaugas Palangoje teikiančių įmonių darbuotojų kompetencijas? (1 - blogai; 2 - patenkinamai; 3 - vidutiniškai; 4 - gerai; 5 - puikiai)

5. Kaip dažnai naudojatės viešojo maitinimo paslaugomis viešėdami/svečiuodamiesi Palangoje (kavinės, restoranai, barai ir kt.)?

6. Kokiu tikslu dažniausiai naudojatės viešojo maitinimo įstaigų paslaugomis? (galimi keli atsakymai)

7. Kaip apibendrintai vertinate Palangos viešojo maitinimo paslaugas teikiančių įmonių darbuotojų kompetencijas (personalo žinios ir įgūdžiai)? (1 - blogai; 2 - patenkinamai; 3 - vidutiniškai; 4 - gerai; 5 - puikiai)

8. Lankydamiesi Palangos svetingumo įmonėse ar dažnai iš aptarnaujančio personalo girdite klausimus (nuomonės reikalavimus po paslaugos atlikimo): „ar buvo skanu?“, „ar patiko paslauga?“

9. Ar aptarnaujantis personalas turi įtakos Jūsų pakartotiniam pasirinkimui (sugrįžti į tą pačią įmonę dėl paslaugos ar maisto)?

10. Apibendrintai vertindamas/a svetingumo paslaugų (apgyvendinimas, maitinimas, pramogos) teikimą Palangos įmonėse, Jūs galite pasakyti kad:

11. Jūsų netenkino svetingumo įmonių teikiama paslaugų kokybė nes: (galimi keli atsakymo variantai)

12. Kokiose, Jūsų nuomone, srityse svetingumo paslaugas teikiantys darbuotojai turėtų tobulėti?

13. Jūsų amžius?

14. Jūsų lytis?

Susikurti savo anketą