Palangos svetingumo darbuotojų kompetencijos atsižvelgiant į klientų atsiliepimus
Gerb. Palangos svetingumo įmonių svečiai,
Esu Šv. Ignaco Lojolos kolegijos, Svetingumo vadybos mokymo programos, trečio kurso studentė, Rita Tapinienė. Kreipiuosi į Jus, prašydama atsakyti į klausimus, kurių pagalba bus siekiama išsiaiškinti ir įvertinti Palangos svetingumo įmonėse dirbančių darbuotojų kompetencijos valdymo svarbą atsižvelgiant į jūsų (klientų) atsiliepimus. Jūsų atsakymai yra svarbūs, kadangi apibendrinus gautus rezultatus bus galima atskleisti pagrindinius paslaugų kokybės vertinimo elementus svetingumo versle, ir nustatyti trūkstamas svetingumo darbuotojų kompetencijas, kurios neleidžia svetingumo įmonei pasiekti užsibrėžtų tikslų, efektyviai dirbti, pelnyti lojalumą, prisidėtų prie sezoniškumo mažinimo. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami apibendrinimams.