Organizacijos įvaizdžio atributų poveikis darbuotojų motyvacijai organizacijoje

Gerb. Respondente, Esu VilniusTech universiteto, Organizacijų vadybos magistro studijų programos studentė.

Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas – nustatyti organizacijos įvaizdžio atributų poveikį darbuotojų motyvacijai organizacijoje.

Jūsų nuomonė padės suprasti, kokią įtaką organizacijos įvaizdžio atributai, tokie kaip organizacinė kultūra, komunikacija, reputacija, organizacijos identitetas ir vizualiniai elementai (vizualinis identitetas), daro darbuotojo motyvacijai.

Jūsų atsakymai yra anoniminiai ir bus naudojami tik mokslinio tyrimo tikslais. Prašome atsakyti į klausimus kuo objektyviau.

Klausimyno pildymas užtruks apie 10–15 minučių.

Dėkoju už Jūsų laiką ir dalyvavimą!

*Vizualinis identitetas - elementai, tokie kaip logotipas, organizacijos pavadinimas, spalvų paletė, šrifto tipas, organizacijos šūkis, apibūdinimas, kartais net architektūra. Šie elementai gali būti taikomi, pavyzdžiui, ant kanceliarinių priemonių, spausdintos medžiagos (tokios kaip brošiūros ir lankstinukai), reklamose, svetainėse, transporto priemonėse, pastatuose, interjeruose ir įmonės aprangoje. 

Anketa neprieinama
Rezultatai yra prieinami tik autoriui
Susikurti savo anketą