Organinės ir mokamos komunikacijos socialiniuose tinkluose vertinimas

Esu 4-tojo kurso Vytauto Didžiojo Universiteto studentas, studijuoju marketingo vadybą.
Apklausa yra atliekama norint sužinoti socialinių tinklų vartotojų elgsena tam tikrais atvejais. 
Apklausa paruošta kuo paprastesnė ir trumpesnė, todėl ilgai netruksite.


Ačiū už Jūsų laiką!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojatės socialiniais tinklais?

2. Jūsų lytis?

3. Jūsų amžius?

4. Ar naudojatės „Facebook“ socialiniu tinklu?

5. Ar naudojatės „Instagram“ socialiniu tinklu?

6. Ar socialiniais tinklais naudojatės kiekvieną dieną?

7. Ar dažnai pastebite Jūsų nesekamų įmonių rodomas reklamas?

8. Ar dažnai pastebite Jūsų sekamų įmonių įrašus savo naujienų sraute?

9. Ar Jus erzina Jūsų nesekamų įmonių reklamos?

10. Kaip manote būtų geriausiai galima sumažinti įmonių įrašų skaičių Jūsų naujienų sraute?

11. Jūsų nuomonę įmonių reklama socialiniuose tinkluose per pastarąjį pusmetį:

12. Ar pastebite kartas nuo karto, kad turinys, kurį automatiškai matote savo socialinių tinklų paskyros sraute, keičiasi (matote vis daugiau informacijos iš draugų, o ne iš įmonių paskyrų, kurios Jums patinka)?

13. Ar manote, kad reklama, kurią matote socialiniuose tinkluose yra susijusi su Jūsų interesais ir pomėgiais?

14. Ar kaip nors reaguojate (spaudžiate patinka, dalintis) į Jums patinkantį įmonės įrašą socialiniuose tinkluose?

15. Ar pasyviai (vieną po kito) žiūrite vaizdo įrašus socialiniuose tinkluose, kuriuos automatiškai Jums pateikia socialinių tinklų platforma?

16. Ar komunikuojate su įmonę ar prekės ženklu socialiniuose tinkluose, komentarų skiltyje?

17. Ar komunikuojate su įmonę ar prekės ženklu socialiniuose tinkluose naudodamiesi privačios žinutės funkciją?

18. Ar kreipiate dėmesį į žaidimus vykstančius įmonių socialinių tinklų anketose?

19. Ar esate nustoję sekti įmonės paskyra socialiniuose tinkluose, todėl, kad tos organizacijos kuriamas turinys Jus erzina?

20. Ar norėtumėte, kad socialiniuose tinkluose absoliučiai nebūtų jokios reklamos?