Nuomonės formuotojų poveikis socialinių medijų vartotojams

Gerb. respondente, Klaipėdos valstybinės kolegijos, Skaitmeninės rinkodaros komunikacijos studijų programos antro kurso studentė atlieka tyrimą, kurio metu siekiama ištirti nuomonės formuotojų poveikį socialinių tinklų vartotojams. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti rengiant savarankišką darbą. Apklausa anoniminė, todėl asmeninių duomenų anketoje pateikti nereikia. Anketos užpildymo trukmė 5 minutės. Jūsų atsakymai leis geriau suvokti nuomonės formuotojų poveikį ir bus labai vertingi atliekant tyrimą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1) Kiek laiko per dieną praleidžiate soc. tinkluose? ✪

2) Kuriame soc. tinkle aktyviau stebite nuomonės formuotojus? ✪

3) Kiek nuomonės formuotojų sekate? (Apytiksliai) ✪

4) Koks jums priimtiniausias nuomonės formuotojo sekėjų skaičius ? (Apytiksliai) ✪

5) Dėl kokių priežasčių sekate nuomonės formuotojus? (daugiau nei vienas galimų variantų) ✪

6)Įvertinkite kaip stipriai nuomonės formuotojai įtakoja pirkti produktą/paslaugą 5 balų sistemoje (1 - visiškai neįtakoja, 5 - labai stipriai) ✪

7) Ar nuomonės formuotojai įtakoja tam tikrą pasitikėjimą savimi? ✪

8) Ar nuomonės formuotojai įtakoja vengimą produkto/paslaugos, asmens, veiklos? ✪

9) Jūsų lytis ✪

10) Jūsų amžius ✪

11) Dabartinė veikla ✪