Nuomonės formuotojų komunikacija ir įtaka jauniems žmonėms Lietuvoje

Sveiki!

Esu Vytauto Didžiojo universiteto IV kurso studentė Iveta Kajauskienė ir šiuo metu atlieku bakalaurinio darbo tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti socialinių medijų nuomonės formuotojų komunikaciją ir įtaką jauniems žmonėms. Jeigu Jums yra 18-29 m. kviečiu užpildyti šią apklausą, kuri padės man atlikti tyrimą.

Siekiant išsaugoti šio tyrimo konfidencialumą - ši apklausa yra anoniminė, o esant reikalui - apklausą galite nutraukti bet kuriuo metu.

Jei nesijaučiate patogiai dėl klausimo turinio - turite galimybę į klausimą neatsakyti.

Ačiū už Jūsų laiką!

Kontaktai: Jei turite klausimų ar pageidaujate detalesnės informacijos apie tyrimą, galite kreiptis į tyrimo vykdytoją - Iveta Kajauskienė, el. pašto adresas [email protected]

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius (pasirinkti)

2. Kokiose socialinėse medijose lankotės ir kiek laiko per savaitę jose praleidžiate?

1-2 dienas
3-4 dienas
5-6 dienas
Kiekvieną dieną
Kiekvieną dieną po kelis kartus
Facebook
Instagram
TikTok
Twitter
Youtube
Pinterest
Reddit
Linkedin
Tumblr

3. Kokiu tikslu lankotės socialinėse medijose? (galite pasirinkti kelis variantus)

4. Kokias emocijas jaučiate, jei norint apsilankyti bet kurioje socialinėje medijoje („Facebook“, „Instagram“, „Youtube“, „TikTok“ ir pan.) įvyksta trukdis, kuris neleidžia Jums to padaryti (pvz. išsikrauna Jūsų išmanus įrenginys, nėra ryšio ir pan.)? (įrašykite)

5. Kas, Jūsų supratimu, yra nuomonės formutojas? (įrašykite)

6. Kuriame socialiniame tinkle dažniausiai pastebite komunikuojančius nuomonės formuotojus?

7. Kuriuos nuomonės formuotojus sekate Lietuvoje? (įrašykite)

8.Kokio pobūdžio nuomonės formuotojus daugiausiai sekate? (galite pasirinkti kelis variantus)

9. Kaip manote, kokių nuomonės formuotojų dažniausiai sutinkama Lietuvoje?

10. Pažymėkite, kurias iš šių savybių, turėtų turėti nuomonės formuotojas:

11. Kaip manote, koks socialinis tinklas turėjo daugiausiai įtakos nuomonės formuotojų atsiradimui?

12. Kaip manote, koks yra nuomonės formuotojų komunikacijos tiklsas? (įrašykite)

13. Kaip dažniausiai pastebite komunikuojant nuomonės formuotojus?

14. Kaip manote, kokias strategijas nuomonės formuotojai naudoja komunikuodami? (pvz. planuoja savo socialinių tinklų turinį, matuoja savo įtaką vartotojams ir pan.)

15. Kaip manote, kas skatina nuomonės formuotojų komunikaciją?

16. Kas labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį matant nuomonės formuotojų komunikaciją? (1- neatkreipia mano dėmesio, 5-labai atkreipia mano dėmesį)

1
2
3
4
5
Paskelbtas vaizdo įrašas
Paskelbta nuotrauka
Paskelbta Instagram istrija (angl. stories)
Paskelbta Facebook istorija (angl. stories)
Grotažymės, kuriose pažymėti produktai ar paslaugos
Žyma (angl. tag) nuotraukoje
Vietos žyma nuotraukoje
Tekstu paskelbtas įrašas

17. Dažnai nuomonės formuotojai bendradarbiauja su tam tikromis organizacijomis daugiau. Kaip tai pastebite? (įrašykite)

18. Kaip turi komunikuoti nuomonės formuotojas, jog imtumėte labiau pasitikėti jo reklamuojamo produkto prekės ženklu? (įrašykite)

19. Ar nuomonės formuotojas Jums kada nors buvo padaręs įtaką, ką nors nusipirkti? Jei taip koks tai buvo nuomonės formuotojas? Ir koks produktas/paslauga? (įrašykite)

20. Ar manote, jog nuomonės formuotojai gali įtakoti žmones nuspręsti apie savo religinę, seksualinę, lytinę ar kultūrinę tapatybę?

21. Kada vertinate nuomonės formutoją palankiau?

22. Jeigu nuomonės formuotojas turi labai daug sekėjų, tačiau pastebite, kad Jūs neturite bendrų interesų su nuomonės formuotoju, ar toliau jį sekate?

23. Kai pamatote nuomonės formuotojo reklamuojamą produktą ar paslaugą, ar reklamuojamas daiktas jums tampa patrauklesnis, nors, pavyzdžiui, jį jau matėte parduotuvės lentynoje?

24.Jūsų lytis

25. Jūsų išsilavinimas

26. Kokioje vietovėje gyvenate?