Nešiojamų kompiuterių reklamos efektyvumo tyrimas

Šios apklausos tikslas išsiaiškinti vartotojo nuomonę apie nešiojamų kompiuterių reklamos kampanijų efektyvumą.
Ar turite nešiojamąjį kompiuterį?
Kokia Jūsų nuomone svarbiausia nešiojamo kompiuterio savybė (-ės)?
Kokio prekinio ženklo nešiojamąjį kompiuteri turite ar planuojate įsigyti?
Kas nulėmė Jūsų apsisprendimą pasirinkti būtent šio prekinio ženklo produktą?
Kokioje parduotuvėje (pavadinimas) įsigijote/ketinate įsigyti nešiojamą kompiuterį?
Ar atkreipiate dėmesį į nešiojamų kompiuterių reklamą
Kas nešiojamų kompiuterių reklamoje jus labiausiai domina?
Ar skaitote į namus gaunamus reklaminius katalogus su kompiuterių pasiūlymais?
Ar esate matę "Topo centro" nešiojamo kompiuterio reklamą?
Per kokias reklamines priemones labiausiai pastebite "Topo centro" nešiojamų kompiuterių reklamą?
Kokiam leidinyje dažniausiai matėte Topo Centras reklamą?
Kokiame internetiniame portale esate dažniausiai matę Topo Centras reklamą?
Jūsų lytis
Jūsų amžius
Šiuo metu
Jūsų išsilavinimas
Jūsų mėnesinės pajamos (atskaičius mokesčius)