UserKarolina.An
Vieša
Pranešti

NEĮGALIŲ MOKINIŲ INTEGRACIJOS GALIMYBĖS NAUDOJANT MENO TERAPIJĄ

Gerbiama(-s) respondente,

 

Esu Karolina Andriuškevičiūtė, Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos socialinės pedagogikos ištęstinių studijų VI kurso studentė. Šiuo metu atlieku baigiamąjį bakalauro darbą, kuriuo siekiu ištirti protinę negalią turinčių mokinių integracijos galimybes naudojant meno terapijos metodus Alytaus miesto mokyklose. Anketos pildymas užtruks apie 10 – 15 min. Anketoje nėra nei teisingų, nei neteisingų atsakymų, man tiesiog svarbi jūsų nuomonė. Garantuoju anonimiškumą, tyrime bus naudojami tik apibendrinti tyrimo rezultatai.

1. Jūsų lytis:
2. Ar esate girdėję apie meno terapijos taikymą protinę negalią turintiems mokiniams?
3. Kokius meno terapijos metodus žinote? (pažymėkite visus jums tinkamus variantus)
4. Ar taikote meno terapiją darbe su protinę negalią turinčiais mokiniais?
5. Kiek laiko taikote meno terapiją protinę negalią turintiems mokiniams?
6. Kokius meno terapijos metodus taikote? (pažymėkite visus jums tinkamus variantus)
7. Kuris meno terapijos metodas, Jūsų nuomone, teikia didžiausią naudą turintiems protinę negalią?
8. Kaip dažnai savo praktikoje taikote/organizuojate meno terapijos metodus?
9. Kaip manote, ar Jūsų taikomi meno terapijos metodai padeda protinę negalią turinčių mokinių integracijos procese?
10. Kuriose srityse pastebėjote teigiamus pokyčius po meno terapijos užsiėmimų? (pažymėkite visus jums tinkamus variantus)
11. Kaip manote, kas trukdo efektyviai taikyti meno terapijos metodus siekiant neįgalių mokinių integracijos? (pažymėkite visus jums tinkamus variantus)
12. Kiek laiko dirbate su protinę negalią turinčiais asmenimis?