Naujo viešojo maitinimo prekės ženklo komunikacija, siekianti klientų lojalumo

Sveiki, esu VDU Kūrybinių Industrijų ketvirtojo kurso studentas Mindaugas Stanius. Savo baigiamajam bakalauro darbui atlieku tyrimą apie viešojo maitinimo komunikaciją, siekiančią klientų lojalumo. Tyrimo tikslas: atlikti efektyvios komunikacijos, siekiančios klientų lojalumo veiksnių tyrimą, leidžiantį sukurti naujo viešojo maitinimo prekinio ženklo komunikacijos planą. 

Anketa yra mokslinio tyrimo dalis, duomenys bus naudojami tik akademiniams tikslams. Garantuojamas visiškas anonimiškumas, anketos rezultatai viešai publikuojami nebus.

Ačiū už Jūsų atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius?

Kaip dažnai lankotės viešojo maitinimo įstaigose?

Keliose skirtingose maitinimo įstaigose lankotės metų bėgyje?

Prieš pasirenkant viešojo maitinimo įstaigą, jums aktualu:

Neturiu nuomonės
Visiškai neaktualu
Šiek tiek aktualu
Aktualu
Labai aktualu
Draugų nuomonė apie įstaigą
Atsiliepimai socialiniuose tinkluose
Įvertinimas socialiniuose tinkluose
Žinomas pavadinimas (prekės ženklas)
Teigiami nuomonių formuotojų (influencerių) atsiliepimai
Girdėta reklama radijuje
Matyta reklama televizijoje

Ar turite savo mėgstamą maitinimo įstaigą, kurioje lankotės dažniausiai?

Jei turite savo mėgstamą maitinimo įstaigą, kaip dažnai lankotės joje?

Kas Jus paskatina rinktis savo mėgstamą maitinimo įstaigą?

Neturiu nuomonės
Neturi įtakos
Turi nežymią įtaką
Turi įtakos
Turi didelę įtaką
Maisto skonis ir kokybė
Kvietimai į įvykius/renginius/degustacijas
Artimas ryšys su restorano/kavinės personalu/savininkais
Garsus restorano/kavinės vardas
Specialūs pasiūlymai
Dienos/verslo pietų pasiūlymai

Ar prieš lankantis viešojo maitinimo įstaigoje ieškote įstaigos valgiaraščio internete?

Kiek apytikriai restoranų/kavinių sekate savo socialiniuose tinkluose?

Ar dalyvaujate restoranų/kavinių skelbiamuose konkursuose socialinėse medijose?

Kaip dažnai matote restoranų/kavinių reklamas:

Neturiu nuomonės
Nemačiau niekada
Matau labai retai
Matau gan dažnai
Matau labai dažnai
Reklama radijuje
Reklama televizijoje
Reklama lauko stende
Reklama spaudoje
Reklama internetiniuose dienraščiuose
Integruota reklama Facebook platformoje
Integruota reklama Instagram platformoje
Nuomonių formuotojų (influencerių) reklama

Kaip manote, ar pastovus restoranų/kavinių įrašų talpinimas skatina Jus dažniau lankytis restorane/kavinėje?

Kuris dienos pietų pasiūlymas Jums patraukliausias? (Vertinant įrašo, o ne patiekalų patrauklumą)

Kuris valgiaraščio apipavidalinimas Jums labiau patinka?

Kuris restorano bendravimo būdas Jums artimesnis?

Įvardinkite vieną arba kelis restoranus/kavines, kurių komunikacija socialinėse medijose Jums labiausiai patinka. Kuom ji išskirtinė?