NAUJO PREKĖS ŽENKLO “BEAUTYSUIT” ĮVEDIMO Į RINKĄ INTERNETINIO MARKETINGO PRIEMONĖMIS TYRIMAS

Gerbiamas respondente, malonu, kad sutikote bendradarbiauti tyrime apie naujo prekės ženklo „Beautysuit“ įvedimą į rinką internetinio marketingo priemonėmis. 

„Beautysuit“ – tai išskirtinių darbo rūbų, skirtų grožio specialistams, lietuviškas prekinis ženklas. Grožio specialistai darbe nori atrodyti stilingai ir tuo pačiu profesionaliai, sunku rasti jų poreikius atitinkančią darbo aprangą. Taip gimė “Beautysuit” prekės ženklas, kuris netrukus rinkoje pristatys stilingus, kokybiškus, modernius ir išskirtinius darbo drabužius įvairių sričių grožio specialistams. Asortimentą sudarys chalatai bei švarkeliai, puošti stilingomis detalėmis bei specialiai šiam prekės ženklui sukurtais piešiniais.

“Beautysuit” skatina grožio specialistus išreikšti savo individualumą net ir per darbo aprangą.

Anketa anoniminė, tyrimo rezultatai bus naudojami tik susisteminus ir apibendrinus visų respondentų atsakymus.

Ačiū Jums už bendradarbiavimą ir skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokios srities grožio specialistas(-ė) Jūs esate?

(prašau pažymėkite vieną ar kelis Jums tinkamus atsakymo variantus)

2. Jūsų lytis:

3. Jūsų amžius

(prašau pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)

4. Jūsų gyvenamoji vieta (Lietuvos miestas/miestelis/kaimas/užsienio miestas):

Įrašykite:

5. Jūsų išsilavinimas

(pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)

6. Jūsų darbo patirtis grožio srityje

(pažymėkite Jums tinkamą atsakymo variantą)

7. Kokios yra Jūsų mėnesinės pajamos?

(pažymėkite Jums tinkamą atsakymo variantą)

8. Ar jūs manote, kad darbo aprangos grožio specialistams pasiūla Lietuvoje yra pakankama?

(prašau pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)

9. Prekės ženklo pavadinimas „Beautysuit“ originalus ir atitinkantis prekės ženklo koncepciją

(prašau pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymo variantą):
9. Prekės ženklo pavadinimas „Beautysuit“ originalus ir atitinkantis prekės ženklo koncepciją

10. Prekės ženklo logotipas unikalus ir įsimenantis

(prašau pažymėkite tik vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)
10. Prekės ženklo logotipas unikalus ir įsimenantis

11. Kokia jūsų nuomonė apie „Beautysuit” prekės ženklo savybes? ✪

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

12. Kokios darbo aprangos grožio specialistams charakteristikos Jums yra svarbios?

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

13. Kur dažniausiai ieškote darbo aprangos, skirtos grožio specialistams?

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

14. Kokiais internetinės komunikacijos kanalais naudojatės ieškant darbo aprangos, skirtos grožio specialistams?

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

15. Į ką labiausiai atkreipiate dėmesį, ieškant darbo aprangos socialiniuose tinkluose?

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

16. Kokios priemonės, Jūsų nuomone, yra efektyviausios teikiant informaciją internete apie naujo prekės ženklo produktą - darbo aprangą grožio specialistams?

Suranguokite šias priemones pagal efektyvumą kiekvienoje eilutėje pažymint tik vieną atsakymo variantą (5–ypač efektyvi; 4–efektyvi; 3–iš dalies efektyvi; 2–nėra efektyvi; 1– absoliučiai neefektyvi; nežinau)
1– Visiškai neefektyvi
2–Nėra efektyvi
3–Iš dalies efektyvi
4–Efektyvi
5–Ypač efektyvi
Nežinau
reklama socialiniame tinkle „Facebook“
reklama socialiniame tinkle „Instagram“
prekės ženklo internetinė svetainė
nuomonės formuotojų (influencerių) reklama
reklama el. paštu (specialūs pasiūlymai, akcijos)
reklama Google paieškos sistemoje
tinklaraščio („blogo“) rašymas
„Youtube“ (video) reklama

17. Kokiomis priemonėmis internete dažniausiai jūs naudojatės?

(Kiekvienoje eilutėje pažymėkite vieną atsakymo variantą. Žymėjimo pavyzdys X)
Visiškai sutinku
Sutinku
Iš dalies
Nesutinku
Visiškai nesutinku
dalyvauju virtualiuose konkursuose, pasinaudoju pasiūlymais, akcijomis
lankausi internetinėse svetainėse
prenumeruoju naujienlaiškius, kad gaučiau naujausią informaciją
naudojuosi nuomonių lyderių rekomendacijomis, kurios skatina išbandyti naują produktą
aktyviai dalyvauju socialiniuose tinkluose (prenumeruoju, seku, mėgstu, dalinuosi)
aktyviai dalyvauju diskusijų forumuose

18. Kokiu būdu pateiktos informacijos apie naujo prekės ženklo produktą - darbo aprangą grožio specialistams - pageidautumėte?

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

19. Kokius socialinės medijos kanalus naudojate?

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

20. Kas jums svarbu įsigyjant produktą?

(galite pažymėkite ir keletą Jums tinkamų atsakymų variantų)

21. Prašau, nurodykite elektroninio pašto adresą, jei pageidaujate gauti informaciją apie naujausius produktus

(įrašykite)