Naujo ar nežinomo prekės ženklo pasirinkimas rekomendacijų platformose

Sveiki, esu Vytauto Didžiojo universiteto I kurso Marketingo ir tarptautinės komercijos studentė. Kviečiu dalyvauti tyrime, kurio tikslas yra išsiaiškinti marketingo elementų paveikumą renkantis naują arba nežinomą prekės ženklą vartotojų rekomendacijų platformose.  

Apklausa yra anoniminė ir jos rezultatai bus publikuojami apibendrintai. 

Iš anksto dėkoju už jūsų atsakymus! 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų gimimo data (metai)

Ar naudojatės rekomendacijų platformomis rinkdamiesi naują/nežinomą vietą papietauti ar apsistoti?

Kokias rekomendacijų platformas naudojate rinkdamiesi naujo/nežinomo prekės ženklo paslaugas, pvz. Kur papietauti? (galimi keli pasirinkimo variantai)

Kokia informacija apie prekės ženklo kavinę/restoraną Jums svarbu, kad būtų pateikta rekomendacijų svetainėje, kad savarstytumėte joje apsilankyti?

Ar sekate bent vieną tinklaraštininką, kuris savo paskyroje apžvelgia ir teikia rekomendacijas apie restoranus/kavines?

Kokią įtaką Jūsų pasirinkimui daro bendras prekės ženklo vertinimas rekomendacijų platformose?

Kaip dažnai prieš išsirinkdami naujo ar nežinomo prekės ženklo kavinę/restoraną peržiūrite nuotraukas, pateiktas rekomendacijų platformose?

Kiek Jums svarbu renkantis Jums naujo ar nežinomo prekės ženklo kavinę/restoraną:

Toliau įvertinkite teiginius "Rinkdamasis naujo ar nežinomo prekės ženklo kavinę/restoraną atsižvelgiu į ..."

Visiškai nesutinku
Nesutinku
Sunku pasakyti
Sutinku
Visiškai sutinku
Bendrą vietos įvertinimą žvaigždutėmis
Pateikiamų nuotraukų kiekį
Pateiktą papildomą informaciją: meniu, papildoma informacija apie įmonę
Rekomendacijas iš žymių žmonių
Nuotraukų informatyvumą

Jūsų lytis