Naujienų portalo prekės ženklo formavimas kuriant vertę vartotojams. 15min.lt atvejis.

Gerb. respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto Viešosios komunikacijos IV kurso studentė. Rašau baigiamąjį bakalauro darbą tema „Naujienų portalo prekės ženklo formavimas kuriant vertę vartotojams. 15min.lt atvejis". Apklausos tikslas yra išsiaiškinti, kokį įvaizdį formuoja prekės ženklas „15min.lt“ vartotojų sąmonėje ir išsiaiškinti šio prekės ženklo vertės kūrimo vartotojui ypatumus. Apklausos metu gauti duomenys bus naudojami rengiant bakalauro darbą, atsakymai apdorojami  anonimiškai.

Iš anksto dėkoju už Jūsų laiką ir atsakymus.

Naujienų portalo prekės ženklo formavimas kuriant vertę vartotojams. 15min.lt atvejis.
Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą