Muzikos panaudojimas reklamoje

Gerb. respondente,

esu Vilniaus Universiteto Komunikacijos fakulteto Tarptautinės komunikacijos studentė. Magistro studijų metu atlieku tyrimą apie muzikos panaudojimą reklamoje. Anketoje yra 15 klausimų, kuriais siekiu išsiaiškinti reklamose esančios muzikos poveikį vartotojui. Man labai svarbūs kiekvieno nuoširdūs atsakymai į anketoje keliamus klausimus.

Pildoma anketa yra anoniminė ir joje pateikti atsakymai bus naudojami tik atliekamam  tyrimui.

Labai ačiū už Jūsų laiką ir nuoširdžius atsakymus.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip manote, kiek per parą vidutiniškai pamatote reklamų?

Kur dažniausiai sutinkate reklamą? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

Ar atkreipiate dėmesį į reklamą?

Kuri reklamos rūšis, Jūsų manymu, yra pati efektyviausia? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

Koks reklamos elementas, jūsų nuomone, yra svarbiausias? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

Kaip dažnai reklamoje pastebite skambančią muziką?

Kaip manote kokią įtaką gali teikti reklamoje girdima muzika? (galimi keli pasirinkimo variantai)

Kaip manote, ar reklamoje girdima muzika daro įtaką Jums?

Pažymėkite teiginius, kurie Jums labiausiai tinka (galima pasirinkti kelis atsakymus):

Kokia girdima muzika reklamose Jums labiausiai patinka ir labiausiai atkreipia dėmesį? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

Koks muzikos panaudojimas reklamose Jums atrodo tinkamiausias? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

Kaip vertinate žinomų muzikinių kompozicijų panaudojimą reklamoje? (galima pasirinkti kelis atsakymus)

Jūsų ryšys su muzika (galima pasirinkti kelis atsakymus):

Jūsų lytis:

Jūsų amžius: