Muzikos įtaką 3-4 metų vaikų emocijų suvokimui ir raiškos ugdymui (si).

Gerbiamieji respondentai,

Esu Kauno kolegijos IV kurso studentė D. Noreikienė, studijuoju ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programą. Rengiu baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – atskleisti  muzikos įtaką 3-4 metų vaikų emocijų suvokimui ir raiškos ugdymui (si). Anketa yra anoniminė, tyrimo rezultatai bus apibendrinami ir pateikiami baigiamajame darbe. Anketos užpildymas užims nedaug laiko, o Jūsų atsakymai bus labai vertinami.

 

 

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų manymu, 3-4 metų amžius yra tinkamas lavinti vaiko muzikinius gabumus?

2. Jūsų manymu, muzikinis ugdymas veikia psichinę bei fizinę vaiko raidą?

3. Jūsų manymu, ar muzika turi poveikį vaiko emocinės būsenos pokyčiams?

4. Kaip manote, ar muzikinėje veikloje vaiko mimika, gestai, žvilgsnis yra emocinės raiškos būdai?

5. Kaip manote, ar vaikas melodijos ir ritmo pagalba gali išreikšti save?

6. Jūsų nuomone, ar klausantis muzikos lavėja emocinis vaiko jautrumas?

7. Ar sutinkate su teiginiu, kad dainavimas, tai emocinis ryšys tarp žmonių.

8. Lytis:

9. Jūsų amžius:

10. Nurodykite savo statusą: