Userausrulka
Vieša
Pranešti

Muzikinių žaidimų integravimo galimybių tyrimas 1-2 klasių mokinių matematikos pamokose

Gerbiamas(a) respondente,

Esu Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studentė Aušra Vainienė. Šiuo metu  rašau baigiamąjį darbą tema „Muzikinių žaidimų integravimas 1-2 klasių mokinių matematikos pamokose“ ir atlieku tyrimą, kurio tikslas – atskleisti muzikinių žaidimų integravimo galimybes 1-2 klasių matematikos pamokose.

Anketa yra anoniminė, o apklausos duomenys bus naudojami tik atliekamo tyrimo rezultatų apibendrinimui. Dėkoju už Jūsų atsakymus.

1. Ar integruojate žaidimus pamokose?
2. Kokie gebėjimai ugdomi žaidimo pagalba?
3. Kokius žaidimus integruojate matematikos pamokose?
4. Ar integruojate muzikinius žaidimus matematikos pamokose?
5. Kokius muzikinius žaidimus integruojate matematikos pamokose?
6. Kada taikote muzikinius žaidimus matematikos pamokose?
7. Kaip dažnai integruojate muzikinius žaidimus matematikos pamokose?
8. Kokie bendrieji gebėjimai atsiskleidžia integruojant muzikinius žaidimus matematikos pamokose?
9. Kokie, Jūsų nuomone, muzikinių žaidimų privalumai matematikos pamokose?
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Keliama mokymosi motyvacija
Lengviau įsisavinama informacija
Pamokos įdomesnės
Mažėja mokymosi krūvis
10. Kokie, Jūsų nuomone, muzikinių žaidimų integravimo trūkumai matematikos pamokose?
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Didėja mokymosi krūvis
Sunkiau įsisavinama informacija
Mažėja mokymosi motyvacija
Sunku susikaupti
11. Kaip manote ar naudinga integruoti muzikinius žaidimus matematikos pamokose?
Pagrįskite savo nuomonę
12. Su kokiais sunkumais dažniausiai susiduriate integruodami muzikinius žaidimus matematikos pamokose?
13. Kokia jūsų kvalifikacinė kategorija?
14. Jūsų amžius?
15. Jūsų gyvenamoji vieta?