Mokytojų profesinės gerovės sąsajos su suvokiama mokyklos vadovo lyderyste

Laba diena, esu II kurso VDU Švietimo vadybos studentė, rašau kursinį darbą tema "Mokytojų profesinės gerovės sąsajos su suvokiama mokyklos vadovo lyderyste". Prašau, jūsų, skirti kelias minutes savo laiko ir atsakyti į pateiktus klausimus. Ačiū!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų mokyklos vadovas labiau pasitiki savimi nei aplinkiniai

Jūsų mokyklos vadovas priimant sprendimus siekia visų grupės narių pritarimo

Jūsų mokyklos vadovas kiekvieno žmogaus unikalumą vertina teigiamai

Jūsų mokyklos vadovas vienašališkas priimant sprendimus

Jūsų mokyklos vadovas sprendimo teisę balsavimo būdu palieka komandos nariams

Jūsų mokyklos vadovas minimaliai vadovauja

Jūsų mokyklos vadovas neskatina komandinio darbo

Jūsų mokyklos vadovas siekia, kad būtų draugiški santykiai tarp bendradarbių

Jūsų mokyklos vadovas nesiekia sutelkti žmonių bendram darbui

Jūsų mokyklos vadovas orientuotas tik į savo pasiūlytų tikslų realizavimą

Jūsų mokyklos vadovas skatina darbuotojų iniciatyvą ir kūrybiškumą

Jūsų mokyklos vadovas jo vadovaujamiems žmonėms suteikia pilną veiklos laisvę ir leidžia dirbti savarankiškai

Jūsų mokyklos vadovas griežtai kontroliuoja darbų atlikimą

Jūsų mokyklos vadovas pasitiki komandos nariais

Jūsų mokyklos vadovas nekontroliuoja darbų atlikimo

Jūsų mokyklos vadovas bendrauja formaliai

Jūsų mokyklos vadovas atidus ir taktiškas

Jūsų mokyklos vadovas sprendimų priėmimo teisę pilnai palieka savo pavaldiniams

Jūsų mokyklos vadovas neskatina darbuotojų iniciatyvos

Jūsų mokyklos vadovas siekia suburti komandą tikslui pasiekti

Jūsų mokyklos vadovas nenurodinėja ir neįtakoja

Jūsų mokyklos vadovas tariasi priimant sprendimus, bet galutinį sprendimą priima pats

Jūsų mokyklos vadovas siekia dominuoti ir koncentruoja valdžią savo rankose

Jūsų mokyklos vadovas palieka pilną veiklos laisvę savo pavaldiniams

Kaip užduočių vertinimas veikia jūsų gerovę kaip mokytojui?

Kaip dienos darbų sutalpinimas į darbo laiką veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip su mokymu susijęs administracinis darbas veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip ne pamokų metu atliekamas darbas, susijęs su mokymu, veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip darbas, skirtas užbaigti mokymo veiklas, veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip pasilikimas po darbo valandų susitikimams ir renginiams veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip santykiai su mokyklos administracija veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip mokyklos vadovybės teikiama parama veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip pripažinimas už mokymą veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip mokykloje galiojančios taisyklės veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip komunikacija tarp mokyklos narių veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip dalyvavimas sprendimų priėmime mokyklos lygiu veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip mokinių elgesys veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip santykiai su klasės mokiniais veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip mokinių motyvacija veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Kaip klasės valdymas veikia jūsų kaip mokytojo gerovę?

Jūsų lytis

Jūsų kvalifikacinė kategorija

Įstaigos, kurioje dirbate, dydis

Jūsų bendras pedagoginis darbo stažas

Jūsų išsilavinimas

Švietimo įstaiga, kurioje dirbate