Manau, kad kiti klasės mokiniai nepriima negalią turinčių mokinių. Mokiniai, kuriems sunku išreikšti savo mintis žodžiais, gali mokytis įtraukiosiose bendrojo ugdymo mokyklose. Manau, kad įtraukiojoje klasėje sunku skirti dėmesį visiems mokiniams. Negalintys sutelkti dėmesio mokiniai, gali mokytis įtraukiosiose bendrojo ugdymo mokyklose. Nerimauju, kad mano darbo krūvis padidės, jei mano klasėje bus mokinių su negalia. Mokiniai, kuriems reikalingos alternatyviosios komunikacinės technologijos (pvz., Brailio raštas, gestų kalba), gali mokytis įtraukiosiose bendrojo ugdymo mokyklose. Manau, kad patirsiu didesnį stresą, jei mano klasėje bus mokinių, turinčių negalią. Man neramu, kad neturiu žinių ir įgūdžių, reikalingų mokyti mokinius, turinčius negalią. Mokiniai, kuriems reikalinga individualizuota mokymosi programa, gali mokytis įtraukiosiose bendrojo ugdymo mokyklose. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, turi mokytis bendrojo ugdymo mokykloje. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymas bendrojo ugdymo klasėje daro neigiamą poveikį kitiems klasės mokiniams. Galiu ugdyti visus mokinius, nepriklausomai nuo jų individualių poreikių ar negalios. Jaučiuosi kompetentinga/as ugdyti mokinius, turinčius įvairių ugdymosi poreikių. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, turi socialinių, elgesio įgūdžių, būtinų bendrojo ugdymo klasėje. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, ugdymas bendrojo ugdymo klasėje darys tik minimalų poveikį mano darbui, įgyvendinant bendrojo ugdymo programą. Mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įtraukimas į bendrojo ugdymo klasę, gali neigiamai paveikti mokymosi aplinką. Daugelis klasėje taikomų mokymo strategijų tinka visiems mokiniams. Kai kurie mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, turi didelių sunkumų ir negali mokytis bendrojo ugdymo mokykloje. Savo klasėje galiu daryti teigiamą ugdomąjį poveikį mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokiniai, neturintys specialiųjų ugdymosi poreikių, atstums mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Nors kai kurių mokinių mokymosi pasiekimai žemesni už jų chronologinį amžių, jie vis tiek turi mokytis bendrojo ugdymo klasėje. Socialinių, emocinių ir elgesio sunkumų patiriantys mokiniai, turėtų mokytis bendrojo ugdymo klasėje tik tuo atveju, jei klasės mokytojas jiems teikia pagalbą. Mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, nėra naudinga mokytis bendrojo ugdymo mokykloje. Mano, kaip mokytojo/s užduotis - parengti alternatyvią mokymo medžiagą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Kasdieninės ar kassavaitinės užduotys turi būti adaptuotos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokytoja/s turėtų užtikrinti, kad visi mokiniai, nepriklausomai nuo jų turimų gebėjimų ir poreikių, galėtų aktyviai dalyvauti pamokoje. Turėdamas tinkamą pagalbą, galėčiau visus mokinius mokyti vienoje klasėje. Mokytojai, jeigu jiems būtų suteikta tinkamų priemonių, galėtų mokyti visus vaikus, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių. Mokiniai, turintys specialiųjų ugdymosi poreikių, geriausiai mokosi toje pačioje klasėje kartu su mokiniais, turinčiais panašių ugdymosi poreikių. Nepritariu įtraukties koncepcijai, nepriklausomai nuo to, kiek pagalbos gauna mokytojas.