MOKYTOJŲ GEROVĖS DARBO APLINKOJE SĄSAJOS SU LYDERYSTE MOKYMUISI

Sveiki,

Esu Karolina, Švietimo vadybos ir lyderystės magistrantūros studijų studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį darbą, kurio tema yra "Mokytojų gerovės darbo aplinkoje sąsajos su lyderyste mokymuisi". Tyrimui atlikti man labai svarbi Jūsų nuomonė ir patirtis. Būčiau labai dėkinga, jei skirtumėte apie 5 minutes savo laiko šiai anketai užpildyti.

Jūsų atsakymai yra anonimiški ir bus naudojami tik moksliniams tikslams. Jūsų indėlis padės ištirti ryšį tarp mokytojų gerovės darbe ir lyderystės mokymuisi, todėl labai vertinu Jūsų dalyvavimą.

Dėkoju už Jūsų laiką ir bendradarbiavimą!


Pagarbiai, 

Karolina


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų pedagoginio darbo stažas:

2. Jūsų pedagoginė kvalifikacija:

3. Mokyklos tipas:

4. Jūsų lytis:

5. Prašome įvertinti kiekvieną teiginį, atsižvelgdami į savo būseną darbe:

Visiškai nesutinkuNesutinku Iš dalies nesutinku Nei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Kiekvieną dieną jaučiu entuziazmą pradėti darbą
Mintys apie mano darbą suteikia man energijos
Kiekvieną dieną darbe jaučiuosi pilnas (-a) energijos
Mano atliekamas darbas mane įkvepia ir suteikia energijos

6. Prašome įvertinti kiekvieną teiginį, atsižvelgdami į savo įsitraukimą darbe:

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Savo darbo užduotis atlieku itin aukštu lygiu
Kiekvieną dieną stengiuosi tinkamai pasiruošti savo darbui
Kiekvieną dieną stengiuosi būti efektyvus (-i) savo darbe
Kasdien dedu maksimalias pastangas su darbu susijusioms užduotims atlikti

7. Prašome įvertinti kiekvieną teiginį, atsižvelgdami į savo profesinį augimą:

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Savo darbe reguliariai apmąstau, kaip galiu tobulinti savo profesinius įgūdžius
Planuoju savo nuolatinį profesinį mokymąsi ir tobulėjimą darbe
Darbe nustatau sritis, kuriose noriu toliau tobulinti profesinius įgūdžius
Atsargiai apgalvoju, ką reikia daryti, kad galėčiau toliau vystytis kaip profesionalas savo darbe

8. Prašome įvertinti mokytojų iniciatyvą tobulinant mokyklos veiklą:

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinku Iš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai savo iniciatyva buria grupes ir komandas
Mokytojai ieško mokyklos veiklos tobulinimo sprendimų, aktyviai diskutuoja ir teikia siūlymus
Mokytojai savo siūlymus imasi patys įgyvendinti
Mokytojai gali eksperimentuoti, keisti nusistovėjusius metodus ir tvarką, jei tai padeda mokiniams mokytis

9. Prašome įvertinti mokytojų orientaciją į mokinių mokymosi sėkmę:

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai atkakliai siekia gerinti savo mokinių mokymąsi
Mokytojai taiko mokinius motyvuojančias mokytis strategijas
Mokytojai sau kelia ambicingus tikslus
Ambicingi tikslai keliami kiekvienam mokiniui

10. Prašome įvertinti mokytojų lyderystės pripažinimą ir palaikymą:

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinku Visiškai sutinku
Daugelis mokyklos mokytojų gali imtis lyderio vaidmens
Mokytojai pripažįsta ir gerbia kiekvieno savo kolegos idėją ar siūlymą
Kolegos palaiko mokytojų iniciatyvas, padeda jas įgyvendinti
Mokytojai jaučia atsakomybę ne tik už savo, bet ir už kolegų mokinių rezultatus

11. Prašome įvertinti atvirą mokytojų dialogą apie ugdymą:

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai diskutuoja tarpusavyje ir suderina mokinių ugdymo turinį, metodus ir vertinimą
Mokytojai komandose tariasi, planuoja, kaip įveikti mokinių mokymosi sunkumus
Mokytojai atvirai diskutuoja apie savo pamokas ir mokinių mokymą(si)
Mokytojai dalijasi metodine medžiaga, pamokų planais ir kitomis mokymo priemonėmis
Mokytojai dalijasi naujomis idėjomis ir mokymo metodais su kolegomis

12. Prašome įvertinti mokytojų tarpusavio pagalbą:

Visiškai nesutinkuNesutinkuIš dalies nesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuIš dalies sutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai daro įtaką savo kolegų darbui, padeda vieni kitiems tobulinti pamokas
Mokytojai padeda kolegoms, kuriems sunkiau sekasi
Mokytojai stebi meistriškai dirbančių kolegų pamokas
Skatina kolegas dalyvauti mokymuose, projektuose