Mokymosi valdymo sistemų ir virtualiųjų pasaulių panaudojamumas ir virtualiųjų pasaulių naudojimas edukaciniais tikslais.

Šios apklausos tikslas sužinoti, kiek egzistuojančios mokymosi valdymo sistemos (angl. LMS, toliau – sistema) patenkina profesionalių vartotojų, t. y. dėstytojų ir kursų administratorių poreikius. Antra anketos dalis skirta mokymuisi ir dėstymui virtualiajame pasaulyje. Būtume Jums labai dėkingi, jeigu komentaruose nurodytumėte konkrečius pastebėtus sistemų naudojimo nepatogumus arba išskirtinai pavykusias funkcijas ar bruožus. Anketos užpildymas reikalauja nuo 15 iki 30 minučių. Labai dėkojame už vertingą indėlį į šį tyrimą.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Mokymosi valdymo sistemą naudojote kaip: ✪

2. Kokią sistemą naudojote? ✪

Jeigu pažymėjote "kitą", prašome nurodyti sistemos pavadinimą ir rūšį (open source, komercinė, sukurta pagal užsakymą, pačių sukurta)

Mokymosi valdymo sistemos pavadinimas ✪

Jeigu naudojote daugiau negu vieną mokymosi valdymo sistemą, prašome atsakyti kiekvienos iš jų atžvilgiu įvertinant atskirai kiekvieną sistemą (klausimų blokas bus pakartotas 3 kartus).

3. Prašome įvertinti 100 % skalėje: ✪

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
99%
100%
malonu naudotis sistema
lengva naudotis sistema
lengva adaptuotis sistemoje
lengva talpinti medžiagą
lengva aktualizuoti medžiagą
patogu naudotis meniu
meniu, mygtukų, komunikatų kalba yra natūrali ir suprantama
sistemos kontrolė (Ar visada žinai, kas vyksta su sistema?)
sistemos kontrolė (Ar lengva atšaukti ir/ar sustabdyti nepageidaujamą veiksmą?)
pagalbos ir dokumentacijos kokybė
estetiškas dizainas
darbo paspartinimo mechanizmai yra efektyvūs(klavišų kombinacijos, elementų tempimas-numetimas (angl. drag-and-drop) ir pan.)

4. Darbą su sistema pradėjote: ✪

5. Ar pavyko atlikti visus planuotus veiksmus? ✪

6. Kaip dažnai teko suklysti arba patirti kitokių problemų su sistema? ✪

7. Kaip dažnai kurso klausytojai praneša apie problemas ar sistemos klaidas? ✪

8. Ar nurodomas funkcionalumas atitinka tikrovę (ar visais įrankiais patogu ir įmanoma be problemų naudotis)? ✪

Procentais: ✪

9. Kurso pobūdis:

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

10. Ar kursas pasiekė savo tikslus?

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

Procentais:

11. Kokias turinio reprezentacijos formas naudojote šiam kursui?

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

Jeigu pažymėjote „kitos“, maloniai prašome išvardyti:

12. Papildomos pastabos dėl konkrečios mokymosi valdymo sistemos:

(2) Mokymosi valdymo sistemos pavadinimas.

Antroji naudota sistema, jeigu nenaudojote, prašome tęsti nuo 13 klausimo.

3. (2) Prašome įvertinti 100 % skalėje:

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
99%
100%
malonu naudotis sistema
lengva naudotis sistema
lengva adaptuotis sistemoje
lengva talpinti medžiagą
lengva aktualizuoti medžiagą
patogu naudotis meniu
meniu, mygtukų, komunikatų kalba yra natūrali ir suprantama
sistemos kontrolė (Ar visada žinai, kas vyksta su sistema?)
sistemos kontrolė (Ar lengva atšaukti ir/ar sustabdyti nepageidaujamą veiksmą?)
pagalbos ir dokumentacijos kokybė
estetiškas dizainas
darbo paspartinimo mechanizmai yra efektyvūs (klavišų kombinacijos, elementų tempimas-numetimas (angl. drag-and-drop) ir pan.)

4.(2) Darbą su sistema pradėjote:

5.(2) Ar pavyko atlikti visus planuotus veiksmus?

6.(2) Kaip dažnai teko suklysti arba patirti kitokių problemų su sistema?

7. (2) Kaip dažnai kurso klausytojai praneša apie problemas ar sistemos klaidas?

8. (2) Ar nurodomas funkcionalumas atitinka tikrovę (ar visais įrankiais patogu ir įmanoma be problemų naudotis)?

9. (2) Kurso pobūdis:

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

10. (2) Ar kursas pasiekė savo tikslus?

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

Procentais:

11. (2) Kokias turinio reprezentacijos formas naudojote šiam kursui?

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

Jeigu pažymėjote „kitos“, maloniai prašome išvardyti:

12. (2) Papildomos pastabos dėl konkrečios mokymosi valdymo sistemos:

(3) Mokymosi valdymo sistemos pavadinimas.

Trečioji naudota sistema, jeigu nenaudojote, prašome tęsti nuo 13 klausimo.

3. (3) Prašome įvertinti 100 % skalėje:

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
99%
100%
malonu naudotis sistema
lengva naudotis sistema
lengva adaptuotis sistemoje
lengva talpinti medžiagą
lengva aktualizuoti medžiagą
patogu naudotis meniu
meniu, mygtukų, komunikatų kalba yra natūrali ir suprantama
sistemos kontrolė (Ar visada žinai, kas vyksta su sistema?)
sistemos kontrolė (Ar lengva atšaukti ir/ar sustabdyti nepageidaujamą veiksmą?)
pagalbos ir dokumentacijos kokybė
estetiškas dizainas
darbo paspartinimo mechanizmai yra efektyvūs (klavišų kombinacijos, elementų tempimas-numetimas (angl. drag-and-drop) ir pan.)

4.(3) Darbą su sistema pradėjote:

5.(3) Ar pavyko atlikti visus planuotus veiksmus?

6.(3) Kaip dažnai teko suklysti arba patirti kitokių problemų su sistema?

7. (3) Kaip dažnai kurso klausytojai praneša apie problemas ar sistemos klaidas?

8. (3) Ar nurodomas funkcionalumas atitinka tikrovę (ar visais įrankiais patogu ir įmanoma be problemų naudotis)?

9. (3) Kurso pobūdis:

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

10. (3) Ar kursas pasiekė savo tikslus?

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

Procentais:

11. (3) Kokias turinio reprezentacijos formas naudojote šiam kursui?

Klausimas tik instruktoriams, jeigu naudojote tik kaip administratorius, prašome tęsti nuo 12 klausimo.

Jeigu pažymėjote „kitos“, maloniai prašome išvardyti:

12. (3) Papildomos pastabos dėl konkrečios mokymosi valdymo sistemos:

13. Prašome sureitinguoti turinio reprezentacijos formas pagal mokymo efektyvumą: ✪

Labiausiai efektyvios 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 Mažiau efektyvios
tekstas
skaidrių prezentacijos
garso įrašai
kompiuterio ekrano vaizdo įrašai
vaizdo įrašai
3D grafika
interaktyvūs žaidimai
pavyzdžiai specialioms programoms (CAD, DigitalWorks ir pan.)
dirbtinio intelekto programos skirtos mokymui
kitos

Jeigu pažymėjote „kitos“, maloniai prašome išvardyti:

14. Kas gali sąlygoti interaktyvių programų su turtinga grafika sąlyginai retą naudojimą mokymosi institucijose? ✪

Jeigu pažymėjote „kitos“, maloniai prašome išvardyti:

15. Ar lankėtės virtualiajame pasaulyje (pvz., Second Life, Active Worlds, There ir kt.) ✪

16. Ar planuojate dėstyti nuosavą kursą kuriame nors iš virtualių pasaulių? ✪

17. Jeigu atsakėte teigiamai į 16 klausimą, prašome nurodyti, kurį virtualų pasaulį pasirinkote ir kodėl? Jeigu atsakėte neigiamai, prašome nurodyti, kas sąlygojo tokį apsisprendimą. ✪

Jeigu į 15 klausimą atsakėte teigiamai, maloniai prašome atsakyti į klausimus žemiau. Virtualaus pasaulio pavadinimas

Jeigu atsakėte neigiamai, prašome pereiti prie 29 klausimo.

18. Prašome įvertinti 100 % skalėje:

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
99%
100%
malonu naudotis programa
lengva naudotis programa
lengva adaptuotis sistemoje
lengva kurti objektus
lengva valdyti avatarą
patogu naudotis meniu
lengva orientuotis virtualiame pasaulyje
meniu, pranešimų teksto matomumas geras
meniu, mygtukų, komunikatų kalba yra natūrali ir suprantama
sistemos kontrolė (Ar visada žinai, kas vyksta su sistema?)
sistemos kontrolė (Ar lengva atšaukti ir/ar sustabdyti nepageidaujamą veiksmą?)
pagalbos ir dokumentacijos kokybė
estetiškas dizainas
darbo paspartinimo mechanizmai yra efektyvūs (klavišų kombinacijos, elementų tempimas-numetimas (angl. drag-and-drop) ir pan.)
sistemos pranešimai yra informatyvūs ir padeda
sistema neleidžia naudotojui suklysti
vartojami terminai ir pavadinimai visur reiškia tą patį
patogu naudotis papildomais gestais
pasaulio lankymas įtraukia (jame pasiūlyta daug įdomių užsiėmimų)
tai yra ateities technologija

(2) Virtualaus pasaulio pavadinimas

Prašome atsakyti, jeigu lankėtės kitame virtualiajame pasaulyje, kitaip, pereikite prie 29 klausymo.

18. (2) Prašome įvertinti 100 % skalėje:

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
99%
100%
malonu naudotis programa
lengva naudotis programa
lengva adaptuotis sistemoje
lengva kurti objektus
lengva valdyti avatarą
patogu naudotis meniu
lengva orientuotis virtualiame pasaulyje
meniu, pranešimų teksto matomumas geras
meniu, mygtukų, komunikatų kalba yra natūrali ir suprantama
sistemos kontrolė (Ar visada žinai, kas vyksta su sistema?)
sistemos kontrolė (Ar lengva atšaukti ir/ar sustabdyti nepageidaujamą veiksmą?)
pagalbos ir dokumentacijos kokybė
estetiškas dizainas
darbo paspartinimo mechanizmai yra efektyvūs (klavišų kombinacijos, elementų tempimas-numetimas (angl. drag-and-drop) ir pan.)
sistemos pranešimai yra informatyvūs ir padeda
sistema neleidžia naudotojui suklysti
vartojami terminai ir pavadinimai visur reiškia tą patį
patogu naudotis papildomais gestais
pasaulio lankymas įtraukia (jame pasiūlyta daug įdomių užsiėmimų)
tai yra ateities technologija

(3) Virtualaus pasaulio pavadinimas

Prašome atsakyti, jeigu lankėtės kitame virtualiajame pasaulyje, kitaip, pereikite prie 29 klausymo.

18. (3) Prašome įvertinti 100 % skalėje:

0%
10%
20%
30%
40%
50%
60%
70%
80%
90%
99%
100%
malonu naudotis programa
lengva naudotis programa
lengva adaptuotis sistemoje
lengva kurti objektus
lengva valdyti avatarą
patogu naudotis meniu
lengva orientuotis virtualiame pasaulyje
meniu, pranešimų teksto matomumas geras
meniu, mygtukų, komunikatų kalba yra natūrali ir suprantama
sistemos kontrolė (Ar visada žinai, kas vyksta su sistema?)
sistemos kontrolė (Ar lengva atšaukti ir/ar sustabdyti nepageidaujamą veiksmą?)
pagalbos ir dokumentacijos kokybė
estetiškas dizainas
darbo paspartinimo mechanizmai yra efektyvūs (klavišų kombinacijos, elementų tempimas-numetimas (angl. drag-and-drop) ir pan.)
sistemos pranešimai yra informatyvūs ir padeda
sistema neleidžia naudotojui suklysti
vartojami terminai ir pavadinimai visur reiškia tą patį
patogu naudotis papildomais gestais
pasaulio lankymas įtraukia (jame pasiūlyta daug įdomių užsiėmimų)
tai yra ateities technologija

Jeigu virtualiajame pasaulyje dėstėte nuosavą kursą/skaitėte pranešimą, labai prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Virtualaus pasaulio pavadinimas.

Jeigu tokios patirties neturite, pereikite, prašome, prie 29 klausimo.

Kurso lygis:

Sritis/ specialybė

19. Kas, Jūsų nuomone, yra didžiausias iššūkis rengiant kursą dėstymui virtualiajame pasaulyje?

20. Kas yra sunkiausia, dėstant virtualiajame pasaulyje?

21. Kokią virtualaus pasaulio savybę įvardintumėte kaip naudingiausia mokymo procesui?

22. Ar virtualus pasaulis buvo naudojamas tik kaip virtuali klasė (patalpa)?

23. Kokius metodus naudojote siekiant palengvinti adaptaciją virtualiajame pasaulyje dalyviams naujokams šioje aplinkoje?

24. Dėstydami virtualiajame pasaulyje:

25. Kokią funkciją ar savybę norėtumėte pridėti prie savo resursų virtualiajame pasaulyje?

26. Kokius sunkumus patyrėte dėstant kursą ir kaip juos išsprendėte?

27. Kas sukūrė grafinį ir interaktyvų turinį Jūsų kursui?

Jeigu pažymėjote „kiti“, maloniai prašome išvardyti:

28. Kokia jūsų patirtis naudojant interpretacines programavimo kalbas (angl. scripting languages) programuoti objektų judesiams ir funkcijoms?

29. Pastabos ir komentarai dėl virtualaus pasaulio naudojimo edukaciniais tikslais ir dėl šios apklausos.

Ar turite papildomų komentarų? Manote, kad praleidome ką nors labai svarbaus? Visos jūsų pastabos suteiks mums papildomos svarbios informacijos.

Esame labai dėkingi už Jūsų dalyvavimą šiame tyrime. Jeigu Jus domina šios apklausos rezultatai, prašome įrašyti žemiau savo elektroninį adresą.