Mokyklos struktūros tobulinimo programa (MSTP)

Mieli kolegos,

            Jūsų ugdymo įstaiga dalyvauja Mokyklos struktūros tobulinimo programoje (MSTP), kuria siekiama padaryti Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklų veiklą efektyvesne, savarankiškesne ir plėtoti lyderystę. 

            Jūsų mokykloje įgyvendinant minėtąją  programą įvyko nemažai pasikeitimų: buvo įsteigti nauji padaliniai, atsirado naujų pareigybių, buvo pakoreguotos kai kurių darbuotojų veiklos sritys ir t.t.

            Kviečiame Jus dalyvauti  apklausoje ir išreikšti savo nuomonę bei pasidalinti įgyta patirtimi apie naujo mokyklos vidaus struktūros ir valdymo modelio kūrimo ir įdiegimo silpnybes ir stiprybes bei tobulintinas sritis.

            Svarbu paminėti ir tai, kad šia anketa prašome įvertinti tik pastebėtus pokyčius, kuriuos į Jūsų mokyklą atnešė Mokyklos struktūros tobulinimo programa, o ne apskritai visą mokyklos veiklą.

Anketa yra anoniminė, todėl vardo ir pavardės rašyti nereikia.

Būtumėme labai dėkingi, jei atsakytumėte į visus anketoje pateiktus klausimus.

Iš anksto dėkojame už Jūsų dalyvavimą apklausoje!

 

 

Mokyklos struktūros tobulinimo programa (MSTP)
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų kvalifikacinė kategorija:

Švietimo įstaiga, kurioje dirbate, tipas:

Mokykla, kurioje dirbate:

Jūsų pedagoginio darbo stažas:

Vadovavimo mokyklai stažas (pildo tik mokyklų vadovai):

Jūsų vadybinė kategorija (pildo tik mokyklų vadovai):

Jūsų pareigos prieš įgyvendinant MSTP 2011-2013 m. mokykloje:

Jūsų indėlis įdiegiant naują mokykloje vidaus struktūros ir valdymo modelį:

Jūs, dalyvaudami kitose mokyklos struktūrose, esate: (galite žymėti kelis variantus)

Naujai sudarytoje mokyklos valdymo ir administravimo struktūroje Jūs esate: (galite žymėti kelis variantus)

Kaip vertinate žemiau pateiktus teiginius?

Palankiai
Lyg ir palankiai
Lyg ir nepalankiai
Nepalankiai
Kaip vertinate faktą, kad vis daugiau Lietuvos mokyklų keičia struktūrinius valdymo modelius?
Jūsų mokykla dalyvauja MSTP 2011-2013
Kaip vertinate mokykloje naujai suformuotą struktūrinį valdymo modelį?

Jūs manote, kad veikla mokykloje įgyvendinant Mokyklos struktūros tobulinimo 2011-2013 programą:

Įvertinkite mokyklos pokyčius demokratiškumo, atvirumo bendruomenei ir savivaldos atžvilgiais

Tikrai taip
Lyg ir taip
Nei taip, nei ne
Lyg ir ne
Tikrai ne
Dalyvaudama programoje mokykla tapo atviresnė vietos bendruomenei
Mokytojai yra skatinami imtis iniciatyvos, palaikomi
Mokinių savivaldos organizacijos veikla klasės lygmenyje tapo aktyvesnė
Mokinių savivaldos organizacijos veikla mokyklos lygmenyje tapo aktyvesnė
Mokiniai aktyviau ir noriau įsitraukia į mokyklos veiklą
Mokyklos valdymas buvo decentralizuotas
Bandoma suderinti įvairių grupių interesus
Mokykla bando įtraukti socialinius partnerius į savo veiklą
Profesinė sąjunga aktyviai dalyvauja mokyklos veikloje
Tėvai yra įtraukiami į mokyklos veiklą
Tėvai aktyviai įsitraukia į mokyklos veiklą
Tėvų savivalda klasės lygmenyje tapo aktyvesnė
Tėvų savivalda klasės lygmenyje tapo aktyvesnė
Mokytojų tarybos veikla tapo efektyvesnė

Įvertinkite mokyklos pokyčius mokyklos valdymo ir administravimo srityse

Ženkliai pablogėjo
Šiek tiek pablogėjo
Nei pablogėjo, nei pagerėjo
Šiek tiek pagerėjo
Ženkliai pagerėjo
Mokyklos bendruomenės susivienijimas bandant pasiekti bendrų tikslų
Strateginis planavimas mokykloje
Finansinių ir materialinių mokyklos išteklių valdymas
Mokytojų darbo kontrolės efektyvumas
Sąlygos mokyklos vadovui sutelkti dėmesį į pagrindines savo veiklos sritis
Įvairių darbo grupių ir komisijų skaičiaus optimalumas
Atsakomybės ir funkcijų pasidalijimas tarp darbuotojų
Pavaldumo ir atskaitomybės aiškumas
Kompleksinių ugdymo uždavinių sprendimas
Konfliktų valdymas ir sprendimas
Administracijos autoritetas
Valdymas mokykloje
Patiriamo darbinio streso įveikimo būdai
Įvedus veiklos stebėsenos padalinį mokykloje, mokyklos strateginio ir metinio veiklos planų rengimo procesas
Įvedus veiklos stebėsenos padalinį mokykloje, mokyklos strateginio ir metinio veiklos planų kokybė

Įvertinkite mokyklos pokyčius personalo darbo krūvio paskirstymo srityje

Ženkliai pablogėjo
Šiek tiek pablogėjo
Nei pablogėjo, nei pagerėjo
Šiek tiek pagerėjo
Ženkliai pagerėjo
Pavaduotojų darbo krūvio normavimas
Mokytojų darbo krūvio normavimas
Mokytojų susikoncentravimas į tiesiogiai su ugdymu susijusius darbus tokius kaip saviugda nebeskiriant dėmesio papildomiems
Aktyviausių mokyklos bendruomenės narių, kurie daug dirba savanoriškais pagrindais, darbo krūvio normavimas
Mokytojų ir aptarnaujančių specialistų darbinio streso įveikimo būdai

Įvertinkite mokyklos pokyčius ugdymo proceso ir jo kokybės srityje

Ženkliai pablogėjo
Šiek tiek pablogėjo
Nei pablogėjo, nei pagerėjo
Šiek tiek pagerėjo
Ženkliai pagerėjo
Suteikiama pagalba pedagogams sprendžiant mokinių drausmės ir lankomumo problemas
Pedagogų pasiruošimas pamokoms
Mokytojų metodinių grupių veikla
Konsultacinė pagalba mokytojui sprendžiant su ugdymo procesu susijusias dalykines problemas
Vadovavimas auklėjamajai klasei įvedus naują valdymo struktūrą
Ugdymo kokybė (socializacija, dorinis ir vertybinis ugdymas)
Ugdymo kokybė (mokymosi pasiekimai ir kt.)
Mokinių elgesys, drausmė ir lankomumas
Darbas įvedus neformalaus ugdymo ir pagalbos skyriaus pareigybę

Įvertinkite mokyklos pokyčius informacijos, jos valdymo srityje

Ženkliai pablogėjo
Šiek tiek pablogėjo
Nei pablogėjo, nei pagerėjo
Šiek tiek pagerėjo
Ženkliai pagerėjo
Informacinių technologijų naudojimas mokyklos valdyme
Mokyklos bendruomenės narių informavimas įvairiais klausimais
Dokumentų srautų valdymas
Dokumentų kopijavimas ir rengimas
Darbuotojų tarpusavio komunikacija ugdymo įstaigoje
„Popierizmo“ mokytojų darbe mažinimas

Įvertinkite mokyklos pokyčius veiklos koordinavimo, bendradarbiavimo srityje

Ženkliai pablogėjo
Šiek tiek pablogėjo
Nei pablogėjo, nei pagerėjo
Šiek tiek pagerėjo
Ženkliai pagerėjo
Mokytojų bendradarbiavimas vienų su kitais
Mokytojų ir pagalbos mokiniui teikėjų (specialistų) bendradarbiavimas
Mokytojų ir administracijos narių bendradarbiavimas
Mokyklos bendruomenės narių darbas komandoje

Įvertinkite mokyklos pokyčius kultūros, socialinio klimato, saugumo srityje

Ženkliai pablogėjo
Šiek tiek pablogėjo
Nei pablogėjo, nei pagerėjo
Šiek tiek pagerėjo
Ženkliai pagerėjo
Psichologinė ir socialinė aplinka mokykloje
Saugumo pojūtį mokiniams kelianti ir tinkama ugdymosi aplinka
Saugumo pojūtį mokytojams kelianti ir tinkama darbo aplinka
Mokyklos įvaizdis
Mokyklos, kaip organizacijos ir ugdymo įstaigos, kultūra
Tvarka ir švara mokykloje

Kodėl nusprendėte dalyvauti MSTP programos antrame etape ir pakeisti mokyklos valdymo struktūrą? (Klausimas skirtas mokyklų direktoriams, direktoriaus pavaduotojams ugdymui, skyrių, atsakingų už ugdymą, vedėjams)

Kokių tikėjotės rezultatų?

Kaip bandėte nuteikti darbuotojus laukiamiems pokyčiams? (Klausimas skirtas mokyklų direktoriams, direktoriaus pavaduotojams ugdymui, skyrių, atsakingų už ugdymą, vedėjams)

Kokie pokyčiai (teigiami/neigiami) įvyko mokykloje?