Mokyklos direktoriaus vadovavimo kriziniu laikotarpiu vertinimas pedagogų požiūriu

Gerbiamas respondente,

Maloniai kviečiame Jus dalyvauti Kauno technologijų universiteto Panevėžio technologijų ir verslo fakulteto magistratūros studentės atliekamame tyrime, kurio tikslas – įvertinti pedagogų požiūrį į mokyklos vadovo vadovavimą kriziniu laikotarpiu.

Jūsų atsakymai yra labai svarbūs. Jūsų patirtis ir nuoširdūs atsakymai padės surinkti objektyvius duomenis, kurie padės įvertinti mokyklos vadovo vadovavimą kriziniu laikotarpiu. Svarbu, jog rinkdamiesi atsakymus vadovo darbą vertintumėte COVID-19 krizės metu. Anketa yra visiškai anoniminė, nereikia nurodyti vardo ir pavardės.

Duomenų statistiniai analizei bei magistrinio darbo rengimui bus naudojai tik apibendrinti tyrimo rezultatai.

Įvertinkite teiginius kaip vadovas atlieką planavimo funkciją COVID-19 laikotarpiu. Kiekvieną teiginį vertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 visiškai nesutinku, 2 nesutinku, 3 nei sutinku nei nesutinku, 4 sutinku, 5 visiškai sutinku.

Įvertinkite teiginius apie vadovo veiklos organizavimą COVID-19 laikotarpiu. Kiekvieną teiginį vertinkite skalėje nuo 1 iki 5, kur 1 visiškai nesutinku, 2 nesutinku, 3 nei sutinku nei nesutinku, 4 sutinku, 5 visiškai sutinku

Įvertinkite skalėje nuo 1 iki 5 kaip dažnai vadovas elgėsi nurodytose situacijose COVID-19 laikotarpiu. Kur 1 niekada, 2 retai, 3 kartais, 4 dažnai, 5visada.

Įvertinkite ar COVID-19 laikotarpiu buvo taikoma šie vertinimo būdai. Kur 1 niekada, 2 retai, 3 kartais, 4 dažnai, 5visada.

Ar COVID-19 laikotarpiu buvo nustatyta esamai situacijai pritaikyta vertinimo sistema?  Taip

Ar Jūsų nuomone kiekvienas darbuotojas yra vertinamas individualiai:

Ar dirbant komandoje vertinamas komandinis ir individualus darbas

Ar įstaigos vadovas vertina mokymo bei mokymosi procesus

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Darbo stažas

Kvalifikacinė kategorija

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą