Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimas

Gerbiamas respondente,
Prašome Jūsų skirti kelias minutes savo laiko ir padėti Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto marketingo ir prekybos vadybos pirmojo kurso magistrantams, rengiantiems strateginio marketingo modulio projektą.
Šia anketa siekiama ištirti mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimą.

Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame!

5. Per kiek laiko Jūsų mobiliojo ryšio operatorius sureaguoja į Jūsų užklausą ar dominantį klausimą? (įrašykite)
Is karto
24
1 diena
Per valandą
Niekada nekilo jokių klausimų.
žaibiškai
neturejau dar klausimu
iš karto
per 15 min.
Tuojau pat
priklauso nuo užklausos, bet šiaip minučių bėgyje
Per 24 h.
nesinaudoju užklausomis
1-2 dienas
12val
neklausiau
2h
Greitai
greit
Visi klausimai buvo atsakyti pokalbiu telefonu metu, ar pasirasant sutartis
neteko kreiptis
48 val.
2 dienos
48val
-
per 24 val
nebandziau niekad, taodle nezinau per kiek laiko sureaguotu
pati informaciją susieškau, arba konsultanto paklausiu
per 24 val
beviaik ta pacia akimirka
1 dieną
per 1min
15min
Jei kyla klausimu, susisiekiu su savo pazistamu, kuris dirba Omnitel ir jis labai greitai viska sutvarko ir paaiskina.
iškart po užklausos
per pora minučių.
nebuvo iškilę problemų
Greitai:)
iškart
Dar neteko kreiptis, nes neturėjau dominančių klausimų, dažniausiai viską išsiaiškinu salone.
Per 1 valandą.
2 min
Maksimum 3 dienas, standartiškai per parą
Per keleta valandų
24 valandas
Per 24val