Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimas

Gerbiamas respondente,
Prašome Jūsų skirti kelias minutes savo laiko ir padėti Vilniaus universiteto Kauno humanitarinio fakulteto marketingo ir prekybos vadybos pirmojo kurso magistrantams, rengiantiems strateginio marketingo modulio projektą.
Šia anketa siekiama ištirti mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų vertės vartotojui kūrimą.

Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar naudojatės mobiliojo ryšio operatorių paslaugomis? ( Jei atsakėte „Ne“, pereikite prie 11 kl) ✪

2. Kurio mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis naudojatės? (Galimi keli variantai)

3. Kokios priežastys lėmė Jūsų konkretaus mobiliojo ryšio operatoriaus pasirinkimą? (Galimi keli variantai)

4. Ar esate patenkintas Jūsų mobiliojo ryšio operatoriaus vartotojų aptarnavimu?

5. Per kiek laiko Jūsų mobiliojo ryšio operatorius sureaguoja į Jūsų užklausą ar dominantį klausimą? (įrašykite)

6. Ar Jūsų mobiliojo ryšio operatorius pritaiko Jums individualiai nuolaidas?

7. Ar Jūsų mobiliojo ryšio operatorius patenkina Jūsų poreikius?

8. Kaip siūlytumėte Jūsų mobiliojo ryšio operatoriui didinti kuriamą vertę vartotojui? (įrašykite)

9. Dėl kokios priežasties keistumėte savo mobiliojo ryšio operatorių?( Galimi keli variantai)

10. Kiek vidutiniškai per mėnesį išleidžiate už mobiliojo ryšio paslaugas?

11. Kokia Jūsų lytis? ✪

12. Kiek Jums metų? ✪

13. Vietovė, kurioje gyvenate ✪

14. Koks Jūsų išsilavinimas? ✪

15. Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?  ✪