Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų kokybės gerinimas

Gerb. respondente,

Esu Kauno kolegijos studentė. Šiuo metu rengiu apklausą baigiamojo bakalauro darbui ir kviečiu Jus dalyvauti tyrime.

Anketa yra anoniminė, o gauti atsakymai bus analizuojami tik studijų pagrindais. Iš anksto dėkoju Jums už dalyvavimą tyrime. Lauksiu Jūsų nuoširdžių atsakymų!

 

Mobiliojo ryšio operatorių teikiamų paslaugų kokybės gerinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis?  ✪

Jūsų amžius? ✪

Jūsų pajamos? ✪

Jūsų socialinė padėtis? ✪

Jūsų išsilavinimas? ✪

Kuriuo mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis naudojatės? ✪

Kaip Jūsų pasirinktas mobiliojo ryšio operatorius pateikia informacija apie savo teikiamas paslaugas? (1 - visiškai nesutinku, 2 - nesutinku, 3- iš dalies sutinku, 4 - sutinku, 5 - visiškai sutinku) ✪

1
2
3
4
5
Mobiliojo ryšio operatorius reklamoje pateikia išsamią vartotojams informaciją apie teikiamas paslaugas
Mobiliojo ryšio operatorius reklamoje pateikia vartotojams suprantamą informaciją apie teikiamas paslaugas
Darbuotojai klientams suteikia aiškią informaciją prieš teikdami paslaugą
Darbuotojai klientams suteikia suprantamą informaciją prieš teikdami paslaugą

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius, galvodami apie savo pasirinktą mobiliojo ryšio operatorių ir jo teikiamas paslaugas: ( 1 - visiškai nesutinku, 2 - nesutinku, 3- iš dalies sutinku, 4 - sutinku, 5 - visiškai sutinku) ✪

1
2
3
4
5
Man patinka mane aptarnaujančių darbuotojų tvarkinga išvaizda
Man patinka salonų interjero dizainas ir asortimento išdėstymas
Mano pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus salonai yra man patogiose ir prieinamose vietose
Man patinka salonuose vyraujančios spalvos ir apšvietimas
Esu šio mobiliojo ryšio klientas, nes mus sieja sutartiniai įsipareigojimai
Visada laiku gaunu tikslias sąskaitas už paslaugas ir jų naudojimą
Aš manau, kad nepermoku už suteiktas paslaugas
Aš pasitikiu savo mobilioji ryšio operatoriaus teikiamomis paslaugomis
Mano pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugos yra atitinkančios mano lūkesčius
Manau, kad mano mobiliojo ryšio operatorius yra lyderiaujanti įmonė mobiliojo ryšio operatorių tarpe
Mano mobiliojo ryšio operatorius greitai išsprendžia man rūpimus klausimus
Manau, kad įsigytos paslaugos pradeda veikti greitai
Manau, kad klientų aptarnavimas vyksta greičiausiai
Mano mobiliojo ryšio operatorius garantuoja efektyvias paslaugas
Domiuosi konkurentų pasiūlymais ir paslaugomis
Mano turimas mobilusis internetas yra greičiausias
Esu patenkintas pokalbių ryšio kokybe
Esu tvirtai pasiryžę (-usi) ir toliau naudotis savo mobiliojo ryšio paslaugomis
Aš nesu susidūręs su Mobiliojo ryšio operatoriaus padarytomis klaidomis
Manau, kad darbuotojai puikiai išmano siūlomas paslaugas
Darbuotojai pokalbio metu visada bendrauja mandagiai
Manau, kad mano pasirinktas mobiliojo ryšio operatorius visuomet pateikia man labiausiai tinkantį asmeninį pasiūlymą
Manau, kad mano pasirinktas mobiliojo ryšio operatorius rūpinasi savo klientais ir atsižvelgia į jų norus
Darbuotojai visada įsiklauso į mano poreikius ir atitinkamai parenka paslaugas;

Kas paskatino Jus pasirinkti savo mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugas? Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 5 ( 1 - visiškai nesutinku, 2 - nesutinku, 3- iš dalies sutinku, 4 - sutinku, 5 - visiškai sutinku) ✪

1
2
3
4
5
Reklama internete
Reklama televizijoje
Didelės akcijos
Geras mobiliojo interneto ryšys
Geras pokalbių ryšys
Artimųjų rekomendacijos
Maža kaina
Puikus klientų aptarnavimas
Asmeninės nuolaidos
Platus įrangos pasirinkimas
Lankstūs mobilieji planai
Didelis kiekis siūlomo mobiliojo interneto
Geriausios sąlygos naudotis paslaugomis užsienyje

Kaip vertinate savo pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus personalo aptarnavimą salonuose? ✪

Blogai
Patenkinamai
Gerai
Labai gerai
Puikiai
Darbuotojų pasisveikinimo ir atsisveikinimo tonas
Salonuose dirbančio personalo tvarkinga apranga
Malonus ir neerzinantis darbuotojų kvapas
Darbuotojo pasirinktas kalbėjimo tempas ir garsas
Paslaugų kainų ir sąlygų paaiškinimas sutarties pasirašymo metu
Darbuotojo naudojamos mandagumo frazės aptarnavimo metu
Darbuotojo kreipimosi tonas
Darbuotojas parodo, kaip naudotis nauja įranga
Darbuotojas pateikia dominančių prekių asortimentą
Darbuotojas atsako į kylančius klausimus
Salone dirbančių darbuotojų aptarnavimo greitis;

Kaip vertinate savo pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus personalo aptarnavimą telefonu? ✪

Blogai
Patenkinamai
Gerai
Labai gerai
Puikiai
Pasisveikinimo ir atsisveikinimo frazės
Pokalbio pradžioje atsiklausiama dėl pokalbio įrašymo
Pasirinktas skambinimo laikas
Skambučio tikslo paaiškinimas
Prisistatymas skambučio pradžioje
Perskambinimo susitarimas prireikus
Skambučio metu pildant užsakymą informuojama apie užsakymo eigą
Parenkamas tinkamas pristatymo būdas
Kalbėjimo tempo parinkimas
Kalbėjimo tono parinkimas
Naudojamos mandagumo frazės
Pasirinktas tinkamas kreipinys
Parinktas tinkamas pristatomas pasiūlymas
Atsižvelgiama ir įsiklausoma į kliento poreikius
Skambučio metu darbuotojas atsako į rūpimus klausimus arba nurodo, kur kreiptis

Ar renkantis mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugas skiriate didelį dėmesį įmonės žinomumui ir įvaizdžiui? ✪

Kiek laiko naudojatės savo pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis? ✪

Kiek žmonių Jūsų artimoje aplinkoje naudojasi Jūsų pasirinkto mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis taip pat? ✪

Ar per paskutinius metus keitėte mobiliojo ryšio operatorių? ✪

Jei atsakymas – Ne, apklausa baigta ir paskutinių klausimų pildyti nereikia

Kurio mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugų atsisakėte?

Dėl kokių priežasčių pakeitėte mobiliojo ryšio operatorių? Įvertinkite teiginius nuo 1 iki 5 ( 1 - visiškai nesutinku, 2 - nesutinku, 3- iš dalies sutinku, 4 - sutinku, 5 - visiškai sutinku)

1
2
3
4
5
Per didelės paslaugų kainos
Sublogėjęs mobiliojo interneto ryšys
Sublogėjęs skambučių ryšys
Gyvenamojoje vietovėje prastas teikiamų paslaugų veikimas
Maži mobiliojo interneto kiekiai
Mažas įrangos asortimentas
Prastas klientų aptarnavimas
Neaiškios ir didelės sąskaitos
Artimieji naudojasi kitais mobiliojo ryšio operatoriais
Mažai akcijų ir asmeninių pasiūlymų
Dažnai kylantys konfliktai
Mažai siūloma papildomų paslaugų (namų paslaugos, taškų kaupimo sistema, paslaugų paketai)
Nelanksčios galimybės naudojantis paslaugomis užsienyje
Besibaigiant sutarčiai pateikiamas pasiūlymas yra prastesnis nei tas, kurį siūlo naujiems klientams