Mažmeninės prekybos tinklo drabužiais UAB "LPP" ("Reserved", Cropp Town", "House" prekinių ženklų savininkų) vartotojų pasitenkinimui darančių įtaką veiksnių tyrimas

Gerb. respondente, esu KTU Socialinių mokslų fakulteto, verslo administravimo IV kurso studentė, ir šiuo metu atlieku tyrimą „UAB „LPP“ prekybos tinklo vartotojų pasitenkinimą lemiantys veiksniai Pateiktais klausimais siekiama išsiaiškinti, kas daro įtaką minėto prekybos tinklo vartotojų pasitenkinimui. Anketos duomenys bus naudojami rengiant baigiamąjį bakalauro darbą. Pažymėkite Jums tinkamus atsakymų variantus arba įrašykite savo siūlymus. Dėkoju už Jūsų bendradarbiavimą.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kokiose UAB „LPP“ mažmeninės prekybos drabužiais tinklo parduotuvėse lankėtės per paskutinius 3 mėnesius?

2. Kaip dažnai apsiperkate UAB „LPP“ priklausančiose parduotuvėse?

3. Kiek pinigų vidutiniškai išleidžiate vieno apsilankymo parduotuvėje metu?

4. Į tinklo parduotuves Jūs dažniausiai ateinate:

5. Įvertinkite, kaip Jums svarbūs toliau išvardyti mažmeninės prekybos drabužių parduotuvėse teikiamų prekių ir paslaugų aspektai:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Nei svarbu, nei nesvarbu
Svarbu
Labai svarbu
Prekės kaina
Prekės kokybė
Aptarnavimo kokybė
Fizinė parduotuvės aplinka (patogumas)
Problemų sprendimo kokybė
Teisinga ir tiksli informacija apie prekes, jų kokybę ir kainą

6. Įvertinkite UAB „LPP“ parduotuvių fizinę aplinką (1 – visiškai nepatenkintas, 5 - labai patenkintas):

1
2
3
4
5
Patogumas renkantis prekes (įranga neperpildyta)
Įrangos išplanavimas
Muzika
Darbuotojų apranga ir išvaizda
Prekių išdėstymas
Tvarka ir švara
Darbo laikas
Parduotuvės vieta

7. Įvertinkite UAB „LPP“ tinklo drabužių parduotuvėse esančias prekes (1 – visiškai nepatenkintas, 5- labai patenkintas):

1
2
3
4
5
Prekių kaina.
Prekių asortimentas.
Asortimento atnaujinimas ir papildymas naujomis prekėmis.
Prekių patikimumas, kokybė (pvz. nesuyra, siūlės nesuplyšta ir pan.).
Prekės informacijos (pvz. kilmės šalis, skalbimo instrukcijos ir t.t.) ant prekės etiketės tikslumas ir aiškumas
Prekių pasirinkimas skirtingomis kainomis.

8. Įvertinkite tinklo parduotuvių aptarnavimo kokybę (1 – labai nepatenkintas, 5 – labai patenkintas):

1
2
3
4
5
Darbuotojų gebėjimas pateikti naudingus patarimus
Darbuotojų pastangos, siekiant išsiaiškinti Jūsų norus ir poreikius
Darbuotojų paslaugumas renkantis prekes.
Darbuotojų gebėjimas atsakyti į visus Jums iškilusius klausimus
Malonumas ir mandagumas
Aptarnavimo greitis
Darbuotojų kultūra ir etiketas
Problemų sprendimas (klaidų taisymas)

9. Įvertinkinte UAB „LPP“ parduotuvių tinklo patikimumą (1- visiškai nepatenkintas, 5- labai patenkintas):

1
2
3
4
5
Reklamos patikimumas (neapgaulinga, neklaidinanti ir pan.)
Privačių duomenų apsauga
Pardavimo (aptarnavimo) metodai
Tiksli, neklaidinanti informacija parduotuvėje (apie kainas, prekes, akcijas)

10. Ar esate susidūrę su nesklandumais, problemomis UAB „LPP“ parduotuvėse? Jeigu ne, pereikite prie 13 klausimo.

11. Kokios buvo iškilusių nesklandumų priežastys?

12. Kokie buvo Jūsų tolimesni veiksmai, iškilus nesklandumams (pvz. nebesilankėte parduotuvėje, parašėte skundą ir pan.). Įrašykite:

13. Ar ateityje ketinate lankytis UAB „LPP“ tinklo parduotuvėse?

14. Jūsų amžius

15. Jūsų išsilavinimas:

16. Kokios Jūsų pajamos per mėnesį?

17. Jūsų lytis: