Mažmeninės prekybos įmonių prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumas

Gerbiamas Respondente,

Esu Simona, Vilnius Tech universiteto marketingo valdymo magistrantūros studentė. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti vykdant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti prekės ženklų "Maxima", "Lidl" ir "Rimi" marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumą socialinėse medijose. Apklausa - anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas ir praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus, remiantis savo nuomone ir asmenine patirtimi.

Apklausos trukmė 10-15 min.

Ačiū už skirtą laiką!

Pic
Kaip dažnai apsiperkate mažmeninės prekybos tinkluose: Maxima, Lidl, Rimi?
Vieną kartą per savaitę Maxima, Lidl, Rimi, Iki, Norfa, Čia
Dazniau nei du kart per savaite
1 kartą per savaitę
Nuo 2 iki 5 kartu per savaite
Kelis kart per savaitę
dažniau nei su kartus per savaitę
Beveik kiekvieną dieną
Dažniau nei du kartus per savaitę
Kiek viena diena.
3-4 kartus per savaitę
5 kartus per savaite
3-4 kartus per savaitę
Vieną kartą per dieną