Mažmeninės prekybos įmonių prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumas

Gerbiamas Respondente,

Esu Simona, Vilnius Tech universiteto marketingo valdymo magistrantūros studentė. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti vykdant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti prekės ženklų "Maxima", "Lidl" ir "Rimi" marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumą socialinėse medijose. Apklausa - anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas ir praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus, remiantis savo nuomone ir asmenine patirtimi.

Apklausos trukmė 10-15 min.

Ačiū už skirtą laiką!

Kaip manote, kas labiausiai įtakoja prekės ženklų ,,Maxima‘‘, ,,Lidl‘‘ ir ,,Rimi‘‘ siūlomos produkcijos įsigijimą?
Kaina ir lokacija
teigiami kitų asmenų atsiliepimai bei prieinama kaina
Nežinau
-
Kaina
Kokybė
Produkcijos kainos
Pabandai pats, jei patinka vartoji, jei ne - neperki.
Kokybes ir kainos santykis
Kiekvienas perja ko jam reikia ir kada reikia
Kaina
Kaina, akcijų gausa, konkurencinga kaina
Manau, kad tinka visi aukščiau išvardinti variantai bei taip pat lygiai tokios pat svarbos yra ir žmonių asmenines patirtys su priekiniais ženklais ir jų produkcija, o ne tik iš išorės matoma ir skleidžiama informacija.
Kainos ir kokybes santykis