Jūsų lytis:
Grafikas
Lentelė
Gerbiamas Respondente,
Esu Simona, Vilnius Tech universiteto marketingo valdymo magistrantūros studentė. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti vykdant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti prekės ženklų "Maxima", "Lidl" ir "Rimi" marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumą socialinėse medijose. Apklausa - anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas ir praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus, remiantis savo nuomone ir asmenine patirtimi.
Apklausos trukmė 10-15 min.
Ačiū už skirtą laiką!