Userrrackauskaitessimona
Vieša
Pranešti
Anketa neaktyvi

Mažmeninės prekybos įmonių prekės ženklo marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumas

Gerbiamas Respondente,

Esu Simona, Vilnius Tech universiteto marketingo valdymo magistrantūros studentė. Maloniai kviečiu Jus bendradarbiauti vykdant tyrimą ir atsakyti į šioje anketoje pateiktus klausimus. Anketavimu siekiama atskleisti prekės ženklų "Maxima", "Lidl" ir "Rimi" marketingo komunikacijos priemonių veiksmingumą socialinėse medijose. Apklausa - anoniminė (nereikia rašyti nei vardo, nei pavardės). Surinkti duomenys bus statistiškai apibendrinti ir naudojami rengiant mokslines išvadas ir praktines rekomendacijas. Jūsų atsakymai yra labai svarbūs šio tyrimo rezultatams, todėl prašau nuoširdžiai atsakyti į pateiktus klausimus, remiantis savo nuomone ir asmenine patirtimi.

Apklausos trukmė 10-15 min.

Ačiū už skirtą laiką!

Pic
Jūsų lytis:
Jūsų amžius:
Jūsų socialinis statusas:
Jūsų gyvenamoji vieta:
Jūsų vidutinės mėnesio pajamos:
Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius nuo 1 - visiškai sutinku, iki 5 - visiškai nesutinku apie marketingo komunikacijos priemones mažmeninės prekybos įmonėse (Maxima, Lidl, Rimi)
Įvertinkite kokiomis socialinių medijų platformomis dažniausiai naudojatės?
Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite nurodytų prekės ženklų socialinių medijų turinį (kur 1 – labai blogai, 2 – blogai, 3 – vidutiniškai, 4 – gerai, 5 – labai gerai).
Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite, ar nurodytas skelbiamo įrašo socialinėse medijose pobūdis patraukia vartotojo dėmesį
Kaip manote, koks yra prekės ženklų ,,Maxima‘‘, ,,Lidl‘‘ ir ,,Rimi‘‘ nuomonės formuotojų (influencerių) marketingo komunikacijos tikslas socialinėse medijose?
Kokiais kanalais Jus pasiekia informacija apie prekės ženklus ,,Maxima‘‘, ,,Lidl‘‘, ir ,,‘Rimi‘. Tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje.
Ar dažnai dalyvaujate nurodytų prekės ženklų socialinėse medijose organizuojamuose konkursuose?
Kaip manote, ar nurodytų prekės ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose yra įtraukianti?
Įvertinkite, kurios priemonės veiksmingiausiai pateisina prekės ženklų ,,Maxima‘‘, ,,Lidl‘‘ ir ,,Rimi‘‘ komunikaciją socialinėse medijose
Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite nurodytų prekės ženklų marketingo komunikaciją socialiniuose tinkluose. (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).
Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite nurodytų prekės ženklų marketingo komunikacijos socialiniuose tinkluose silpnąsias puses (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).
Koks nuomonės formuotojų (influencerių) kuriamas turinio formatas apie tokius prekės ženklus kaip ,,Maxima‘‘, ,,Lidl‘‘ ir ,,Rimi‘‘ Jums yra patraukliausias?
Kaip vertinate nurodytų prekės ženklų organizuojamus konkursus socialiniuose tinkluose?
Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite, į kokią mažmeninės prekybos įmonių prekės ženklų socialinėse medijose skelbiamą informaciją Jūs patys dažniausiai atkreipiate dėmesį (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).
Ar socialinėse medijose pastebite rodomas reklamas (viršutinės juostos stiliaus reklamos, naujienų puslapio šoninės reklamos, iššokančios reklamos, įrašai, žymimi ,,sponsored‘‘ užrašu ir pan.)? Ar atidarote tokio pobūdžio reklamas?
Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite savo veiksmus, stebint prekės ženklų ,,Maxima‘‘,,Lidl" ir ,,Rimi‘‘ skelbiamą informaciją socialinėse medijose (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).
Skalėje nuo 1 iki 5 įvertinkite, kaip reikėtų tobulinti nurodytų prekės ženklų komunikaciją socialinėse medijose, kad vartotojai dažniau domėtųsi skelbiama informacija, ji būtų įdomi ir įtraukianti (kur 1 – visiškai nesutinku, 2 – nesutinku, 3 – nei sutinku, nei nesutinku, 4 – sutinku, 5 – visiškai sutinku).

Anketos meniu

Kita anketa »