pvanagaite3ViešaPraneštiPraneštaMAXIMA LT PARDAVIMO SKATINIMO PRIEMONIŲ POVEIKIS VARTOTOJUIAr prekybos centre „Maxima LT, UAB” taikomos rėmimo priemonės turi įtakos Jūsų pasirinkimui pirkti?TaipNeKokios naudojamos „Maxima LT, UAB“ rėmimo priemonės Jums daro didžiausią įtaką?Reklama (televizija, radijas, internetas, spauda);Pardavimų skatinimas (nuolaidos, konkursai, loterijos);Asmeninis pardavimas (demonstravimas, bendravimas telefonu, rekomendacijos, lankstinukai);Ryšiai su visuomene (renginių rengimas, publikacijos, vidiniai laikraščiai);Jūsų nuomone kuris prekybos centras naudoja daugiausia pardavimo skatinimo priemonių?MAXIMA LT, UABUAB PALINK (IKI)NORFAKITAVykstant akcijoms, kainų nuolaidų metu ir kt. Jūs:Įsigyjate prekių daugiau negu reikia (kaupiate rezervą)Įsigyjate jums visiškai nereikalingų prekių;Įsigyjate tik tas prekes kurių jums reikiaJūsų, nuomone, kokias pardavimo skatinimo priemones dažniausiai naudoja prekybos centras „MAXIMA LT,UAB“Nuolaidos ir nukainavimaiSpeciali prekių rinkinių kainaLojalumo planaiDovanosKonkursai ir loterijosPrekių pristatymai ir demonstravimaiPremija ar mažesnė kaina kitai prekei ar paslaugai įsigyti.Dėl kokios priežasties dažniausiai naudojatės pardavimo skatinimo priemonėmis kurias siūlo prekybos centras „Maxima LT,UABTaip galiu sutaupyti pinigųNusipirkus(-es) prekę(-ių) galiu gauti dovanųGaliu laimėti prizųIš kur dažniausia sužinote apie vykdomas pardavimo skatinimo priemones kurias naudoja prekybos centras „Maxima LT,UAB"Iš reklamos spaudojeIš reklamos interneteIš televizijoje rodomos reklamosPastebėjote prekybos vietojePer vykdomą akciją – pristatymąIš reklaminių lankstinukųRekomendavo parduotuvės darbuotoja(-s) Iš pažystamųMAXIMA LT,UAB“ visuose padaliniuose kiekvieną dieną nuo 20h taiko 15% nuolaidą mėsoms ir salotoms ar žinote apie šią nuolaidą?TaipNeAr noretumėte, kad MAXIMA LT,UAB naudotų daugiau tokių pardavimo skatinimo priemonių panašių kaip bandelėms, kad tam tikrą valandą būtų taikoma daugiau nuolaidų tam tikroms prekių grupėms?TaipNeNesvarbuKokia jūsų nuomonė apie pardavimų skatinimą? (akcijas, nuolaidas. loterijas ir t.t)Tai yra pardavėjų noras pritaraukti pirkėjus;Tai yra noras išparduoti prekes kurios yra mažai parduodamos;Tai yra pirkėjų apgaudinėjimas;Įsigyju prekes tik per akcijas, nuolaidas ir t.t.Kokie pardavimų skatinimo veiksniai lemia jūsų apsisprendimą pirkti?Kainų mažinimas ir nuolaidos;Pakuotės kaina;Nemokamas prekės ar paslaugos išbandymas;Premija ar mažesne kaina kitai prekei ar paslaugai;Kuponai (suteikiantys nuolaidą)Kaip dažnai sprendimą įsigyti prekę ar pasinaudoti paslaugą įtakoja pardavimo skatinimas? (galimi keli atsakymo variantai)Kiekvieną dieną;Kartą per savaitę;Kartą per menėsį;Visai neturi įtakos.Rastos klaidos