Maxima

Sveiki, esame Vilniaus kolegijos, tarptautinio verslo antro kurso studentai . Atliekame "Maxima" parduotuvės klientų apklausą. Siekiame išsiaiškinti klientų nuomonę apie „Maxima“ rinkodaros priemones. Maloniai prašome atsakyti į kelis klausimus. Dėkojame už sugaištą laiką.

Šios rezultatai viešai nepublikuojami

Maxima
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Kaip dažnai lankotės „Maxima“ parduotuvėse? (Jeigu atsaktėte, kad nesilankote šioje parduotuvėje, atsakykite tik į 3, 5, 9, 10, 11, 12 klausimus)

2.Kas lemia pasirinkimą apsipirkti parduotuvėje „Maxima“?( galimi keli variantai)

3.Kur dažniausiai pastebite šios parduotuvės reklamą?

4.Ar reklama įtakoja Jūsų apsipirkimų parduotuvėje „Maxima“ dažnį?

5.Į kokią reklamą labiausiai atkreipiate dėmesį (kas akcentuojama)?

6.Įvertinkite balais nuo 1 iki 5 (1 - labai blogai, 5 - puikiai) (kainą, parduotuvių lokacijos patogumą, prekių pasiūlą, aptarnavimo kokybę, parduotuvių būklę bei interjerą)

1
2
3
4
5
Kaina
Parduotuvių lokacijos patogumas
Prekių asortimentas
Aptarnavimo kokybė
Parduotuvių būklė bei interjeras

7.Kokių prekių asortimentą „Maxima“ galėtų plėsti?

8.Kokioje aplinkoje esanti reklama Jūsų dėmesį traukia labiausiai? („Maxima“ internetinė svetainė, naujienlaiškiai, „Facebook“, reklamos stendai, žurnalai)

9.Jūsų lytis:

10.Jūsų amžius:

11.Socialinė padėtis

12.Gyvenamoji vieta