MASINIO PRESTIŽO PREKIŲ VARTOJIMO SKATINIMAS SKIRTINGUOSE PRESTIŽO SIEKIANČIŲ VARTOTOJŲ SEGMENTUOSE

Gerbiamas (-a) respondente,

Esu Vytauto Didžiojo universiteto, Ekonomikos ir vadybos fakulteto, Marketingo ir tarptautinės komercijos programos studentė. Šiuo metu rašau magistrinį darbą ir prašau Jūsų pagalbos užpildant šią anketą apie masinio prestižo prekių vartojimo skatinimą. Anketa yra anoniminė, o atsakymų rezultatai bus naudojami tik magistrinio darbo tyrimo tikslais.

Masinio prestižo prekė yra tarpe tarp masinės ir aukštos klasės produkcijos. Masinio prestižo prekių kaina yra gerokai žemesnė nei senosios prabangos klasei priklausiančių produktų, tačiau aukštesnė nei masiniams produktams priskiriamų gaminių, pavyzdžiui – „Apple“, "Victoria secret", "Starbucks".

MASINIO PRESTIŽO PREKIŲ VARTOJIMO SKATINIMAS SKIRTINGUOSE PRESTIŽO SIEKIANČIŲ VARTOTOJŲ SEGMENTUOSE
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kaip dažnai Jūs perkate masinio prestižo prekes? ✪

Įvertinkite Jums tinkančias prestižo prekių pirkimo priežastis 5 balų skalėje (1 - visiškai neatitinka, 5 - visiškai atitinka). ✪

1 - visiškai neatitinka
2 - neatitinka
3 - nei atitinka nei neatitinka
4 - atitinka
5 - visiškai atitinka
Perkate, nes galite sau tai leisti
Norite padaryti įspūdį kitiems
Esate linkęs (-usi) įsigyti produktą, kurį turi galimybę įsigyti mažiau vartotojų
Siekiate aukštesnio socialinio statuso
Ne tik perkate prestižo produkciją, bet taip pat ir norite ją įsigyti pirmieji
Norite būti unikalūs, išsiskirti iš minios
Jums nepatinka prestižinė produkcija, kurią turi daugelis
Jeigu prekes pradeda naudoti dauguma, jūs tos prekės ar prekės ženklo nebeperkate
Siekiate socialinio pritapimo
Norite priklausyti prestižinių prekių naudotojų grupei
Jaučiate spaudimą iš aplinkos naudoti prestižinę produkciją
Siekiate gauti pritarimą iš savo aplinkos
Prestižo prekių pirkimas jums suteikia malonumą, jaudulį ir džiaugsmą
Jums yra pramoga pirkti prestižinę produkciją
Jūs siekiate estetiškai patrauklių prekių
Jums nėra tokia svarbi kaina, svarbiausia patiriamas jausminis ir emocinis poveikis
Jūs pasitikite prestižinių prekių kokybe
Jūs manote, kad aukšta produktų kaina yra vienas iš svarbiausių kokybės rodiklių
Jums svarbu, kad prekė būtų pagaminta patikimo ir patikrinto prekės ženklo ir tai būtų atlikta meistriškai
Manote, kad kuo brangesnis prekės ženklas, tuo jis turi būti kokybiškesnis

Suranguokite svarbiausius elementus ir veiksnius, kas Jums turi įtakos vertinant prekės ženklo prestižą nuo 1 (svarbiausias) iki 8 (mažiausiai svarbus). ✪

1
2
3
4
5
6
7
8
Kokybė
Aptarnavimas prekybos vietoje ir prekybos vietos išvaizda
Garantijos
Išskirtinumas
Neprieinamumas
Aplinkinių atsiliepimai apie prekę
Prekės ženklo žinomumas
Prekės ženklo naudojimo patirtis

Įsivaizduokite situaciją. Jūs esate salone, kuriame pardavinėjami Tesla, Lexus ir Opel markės automobiliai. Kas jus paskatintų rinktis Lexus markės automobilį? Pasirinkite 5 balų skalėje (1 – visiškai neskatintų, 5 – labai skatintų)  ✪

1 - visiškai neskatintų
2 - neskatintų
3 - nei skatintų nei neskatintų
4 - skatintų
5 - labai skatintų
Prekės ženklo žinomumas
Prekės ženklo priklausymas masiniam prestižui
Didesnė prekės faktinė kaina
Suvokimas, jog prekės ženklas yra labai mėgstamas mano aplinkoje, šalyje.
Prekės ženklo kokybė
Prekės ženklo pasaulinių standartų atitikimas
Prekės ženklo mėgstamumas nepaisant kainos
Siekis įsigijus šį prekės ženklą patirti džiaugsmą
Mano manymas, jog aplinkiniai šį prekės ženklą laiko prestižiniu
Nuolatinis prekės ženklo kokybės gerinimas ir ilgalaikės jo suteikiamos garantijos
Įžymių žmonių reklama ir reklama sporto renginiuose
Nemokamas prekės pakeitimas, taisymas
Prekė nereklamuojama per televizorių
Prekės ženklo dėmesys detalėms
Ribotas prekės leidimas
Prekės inovatyvumas
Reklama prestižiniuose žurnaluose
Šis produktas naudojamas įžymių žmonių
Nuolaida prekei
Nekrentanti prekės vertė
Mažai prekybos vietų, prekybos vieta prestižinėje miesto vietoje
Asmeniniai pardavėjo veiksmai
Išskirtinumas
Geras manęs reprezentatyvumas
Prekės ženklas mėgstamas mano šeimoje

Įsivaizduokite situaciją. Jeigu reikėtų rinktis telefoną, kas jus paskatintų rinktis "Apple Iphone" modelį? Pasirinkite 5 balų skalėje (1 – visiškai neskatintų, 5 – labai skatintų)  ✪

1 - visiškai neskatintų
2 - neskatintų
3 - nei skatintų nei neskatintų
4 - skatintų
5 - labai skatintų
Prekės ženklo žinomumas
Prekės ženklo priklausymas masiniam prestižui
Didesnė prekės faktinė kaina
Suvokimas, jog prekės ženklas yra labai mėgstamas mano aplinkoje, šalyje.
Prekės ženklo kokybė
Prekės ženklo pasaulinių standartų atitikimas
Prekės ženklo mėgstamumas nepaisant kainos
Siekis įsigijus šį prekės ženklą patirti džiaugsmą
Mano manymas, jog aplinkiniai šį prekės ženklą laiko prestižiniu
Nuolatinis prekės ženklo kokybės gerinimas ir ilgalaikės jo suteikiamos garantijos
Nekrentanti prekės vertė
Įžymių žmonių reklama ir reklama sporto renginiuose
Nemokamas prekės pakeitimas, taisymas
Prekė nereklamuojama per televizorių
Prekės ženklo dėmesys detalėms
Ribotas prekės leidimas
Prekės inovatyvumas
Reklama prestižiniuose žurnaluose
Šis produktas naudojamas įžymių žmonių
Nuolaida prekei
Mažai prekybos vietų, prekybos vieta prestižinėje miesto vietoje
Asmeniniai pardavėjo veiksmai
Išskirtinumas
Geras manęs reprezentatyvumas
Prekės ženklas mėgstamas mano šeimoje

Įsivaizduokite situaciją. Esate parduotuvėje ir norite įsigyti drabužį. Kas jus paskatintų rinktis "Calvin Klein" prekės ženklo drabužį? Pasirinkite 5 balų skalėje (1 – visiškai neskatintų, 5 – labai skatintų).  ✪

1 - visiškai neskatintų
2 - neskatintų
3 - nei skatintų nei neskatintų
4 - skatintų
5 - labai skatintų
Prekės ženklo žinomumas
Prekės ženklo priklausymas masiniam prestižui
Didesnė prekės faktinė kaina
Suvokimas, jog prekės ženklas yra labai mėgstamas mano aplinkoje, šalyje.
Prekės ženklo kokybė
Prekės ženklo pasaulinių standartų atitikimas
Prekės ženklo mėgstamumas nepaisant kainos
Siekis įsigijus šį prekės ženklą patirti džiaugsmą
Mano manymas, jog aplinkiniai šį prekės ženklą laiko prestižiniu
Nuolatinis prekės ženklo kokybės gerinimas ir ilgalaikės jo suteikiamos garantijos
Įžymių žmonių reklama ir reklama sporto renginiuose
Nemokamas prekės pakeitimas, taisymas
Prekė nereklamuojama per televizorių
Prekės ženklo dėmesys detalėms
Ribotas prekės leidimas
Prekės inovatyvumas
Reklama prestižiniuose žurnaluose
Šis produktas naudojamas įžymių žmonių
Nuolaida prekei
Nekrentanti prekės vertė
Mažai prekybos vietų, prekybos vieta prestižinėje miesto vietoje
Asmeniniai pardavėjo veiksmai
Išskirtinumas
Geras manęs reprezentatyvumas
Prekės ženklas mėgstamas mano šeimoje

Įsivaizduokite situaciją. Norite išgerti kavos, kas Jus paskatintų rinktis kavą iš "Starbucks"? Pasirinkite 5 balų skalėje (1 – visiškai neskatintų, 5 – labai skatintų).  ✪

1 - visiškai neskatintų
2 - neskatintų
3 - nei skatintų nei neskatintų
4 - skatintų
5 - labai skatintų
Prekės ženklo žinomumas
Prekės ženklo priklausymas masiniam prestižui
Didesnė prekės faktinė kaina
Suvokimas, jog prekės ženklas yra labai mėgstamas mano aplinkoje, šalyje.
Prekės ženklo kokybė
Prekės ženklo pasaulinių standartų atitikimas
Prekės ženklo mėgstamumas nepaisant kainos
Siekis įsigijus šį prekės ženklą patirti džiaugsmą
Mano manymas, jog aplinkiniai šį prekės ženklą laiko prestižiniu
Nuolatinis prekės ženklo kokybės gerinimas
Įžymių žmonių reklama ir reklama sporto renginiuose
Nemokamas prekės pakeitimas neatitikus lūkesčių
Prekė nereklamuojama per televizorių
Prekės ženklo dėmesys detalėms
Ribotas prekės leidimas
Prekės inovatyvumas
Reklama prestižiniuose žurnaluose
Šis produktas naudojamas įžymių žmonių
Nuolaida prekei
Mažai prekybos vietų, prekybos vieta prestižinėje miesto vietoje
Asmeniniai pardavėjo veiksmai
Išskirtinumas
Geras manęs reprezentatyvumas
Prekės ženklas mėgstamas mano šeimoje

Ar rinktumetės masinio prestižo prekę jeigu sau galėtumėte leisti prestižo prekes? ✪

Kodėl? Įrašykite.

Ar sutinkate su teiginiu, jog masinio prestižo prekės išlaiko pagrįsta prestižo lygį? ✪

Ar galėtumėte įvardinti savo mėgstamiausią masinio prestižo prekės ženklą? Įrašykite.

Koks Jūsų Amžius? ✪

Kokia Jūsų lytis? ✪

Kokios Jūsų mėnesio pajamos? ✪

Jūsų gyvenamoji vieta: ✪

Kokia Jūsų socialinė padėtis? ✪

Kokia jūsų šeimyninė padėtis? ✪