Marketingo tobulinimas plėtojant baldų gamybą

Gerbiamas Respondente,

Esu Vilniaus Gedimino technikos Universiteto  bakalauro studentė ir vykdau tyrimą, kurio tikslas yra įvertinti marketingo tobulinimo perspektyvas plėtojant baldų gamybą.

Tyrimui be galo svarbi kiekvieno žmogaus nuomonė. Anketa yra anoniminė: apklausos rezultatai bus naudojami tik moksliniams tikslams ir nebus viešai skelbiami. 

Iš anksto dėkoju už bendradarbiavimą ir nuoširdžius Jūsų atsakymus!

Pagarbiai

Jūratė Šikaitė

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Lytis

Amžius

Šeimyninė padėtis

Išsilavinimas

Šiuo metu

Vidutinės Jūsų namų ūkio pajamos

Ar savo šeimoje Jūs esate atsakingas už baldų/baldų gaminių pirkimą?

Kaip dažnai perkate baldus/baldų gaminius?

Kokiais baldais/baldų gaminiais domitės dažniausiai?

Su kuo dažniausiai einate rinktis/pirkti baldų/baldų gaminių?

Kieno nuomonei dėl pasirinkto baldo/baldo gaminio esate jautriausias/paveikiausias? (galite pasirinkti kelis Jums tinkančius variantus)

Ar reklama turi įtakos Jūsų pasirinkimui pirkti baldą/baldų gaminį?

Įvertinkite susidūrimo dažnumą su žemiau išvardintos reklamos tipais?

Labai dažnai
Dažnai
Vidutiniškai
Retai
Labai retai
Lauko reklama (reklaminiai stendai/reklama transporto stotelėse/reklama ant transporto priemonių)
Radijo reklama
Reklama spaudoje
Reklama skrajutėse/reklaminiuose bukletuose
Reklama televizijoje
Reklama internete
Reklama parduotuvių stenduose/virtinose/parodose

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius apie pirkėjo elgseną prieš renkantis baldus/baldų gaminius. Pateikite savo nuomone remdamiesi savo patirtimi ir pažymėdami tinkamiausią variantą:

Visada
Kartais
Niekada
Dažniausiai į parduotuvę einate iš anksto susirinkę informaciją apie norimą baldą/baldų gaminį
Informaciją apie baldą/baldų gaminį gaunate iš pažįstamų/draugų/šeimos
Informaciją apie baldą/baldų gaminį renkate savarankiškai
Informaciją apie baldą/baldų gaminį renkate konsultuodamiesi su profesionalais/meistru
Nerenkate informacijos

Įvertinkite žemiau pateiktus teiginius apie pirkėjo elgseną baldų/baldų gaminių pirkimo/užsakymo proceso metu. Pateikite savo nuomone remdamiesi savo patirtimi ir pažymėdami tinkamiausią variantą:

Visada
Kartais
Niekada
Parduotuvėje dažnai teiraujatės konsultanto apie alternatyvius/analogiškus baldus/baldų gaminius
Parduotuvėje retai teiraujatės konsultanto nuomonės/prašote informacijos apie baldą/baldų gaminį
Esate linkęs baldą/baldų gaminį rinktis savarankiškai/savo nuožiūra

Rinkdamiesi baldą/baldų gaminį pirmenybę atiduosite:

Įvertinkite žemiau pateiktų veiksnių svarbą jūsų pasirinkimui pirkti baldą/baldų gaminį (1 - visai nesvarbu; 5 - labai svarbu):

1 - visai nesvarbu
2
3 - nei svarbu, nei nesvarbu
4
5 - labai svarbu
Kaina
Kokybė
Prekinis ženklas (žinomumas)
Dizainas/išvaizda
Reklama
Turimos informacijos apie prekę gausa/prieinamumas
Konsultanto/pardavėjo rekomendacijos
Kilmės šalis
Nuolaida
Funkcionalumas
Galimybė individualizuoti užsakymą
Draugų/šeimos/kolegų/pažįstamų nuomonė/rekomendacijos
Prieinamumas (ar baldas bus greit pristatytas/surinktas/pagamintas)
Profesionalų/meistrų rekomendacijos
Baldų salono/parduotuvės/dirbtuvių lokacija

UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Kaip apibūdintumėte žemiau pavaizduotą įmonės logotipą?

UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Kaip apibūdintumėte žemiau pavaizduotą įmonės logotipą?

UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Ar šis logotipas parodo vartotojams, kad ši įmonė yra patikima ir profesionali?

UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Išreikšite savo nuomonę apie žemiau pavaizduotos baldų gamybos įmonės internetinės svetainės pagrindinį puslapį, apibūdinkite kylančias asociacijas:

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Išreikšite savo nuomonę apie žemiau pavaizduotos baldų gamybos įmonės internetinės svetainės pagrindinį puslapį, apibūdinkite kylančias asociacijas:

UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Išreikšite savo nuomonę apie žemiau pavaizduotos baldų gamybos įmonės internetinės svetainės baldų katalogą ir jo struktūrą, apibūdinkite kylančias asociacijas:

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Išreikšite savo nuomonę apie žemiau pavaizduotos baldų gamybos įmonės internetinės svetainės baldų katalogą ir jo struktūrą, apibūdinkite kylančias asociacijas:

UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Išreikšite savo nuomonę apie žemiau pavaizduotos baldų gamybos įmonės internetinės svetainės informaciją apie vieną iš siūlomų baldų:

Šio klausimo atsakymai viešai nerodomi
UAB REJBEN Įmonės formuojamo įvaizdžio internetinėje erdvėje įvertinimas: Išreikšite savo nuomonę apie žemiau pavaizduotos baldų gamybos įmonės internetinės svetainės informaciją apie vieną iš siūlomų baldų:

Ar dažnai susiduriate su nestandartinio baldo/baldų gaminio poreikiu?

Kas, Jūsų nuomone, nestandartinių/pagal užsakymą gaminamų baldų pardavimų apimtis?

Ar norėtumėte turėti galimybę suprojektuoti baldą savarankiškai baldų gamintojo svetainėje?