Marketingo komunikacija Lietuvos organizacijose

Gerbiamieji, organizacijų atstovai, prašau skirti 10 min. ir atsakyti į anketos klausimus. Anketos tikslas - ištirti marketingo komunikacijos priemonių naudojimo lygį organizacijose. Labai ačiū už atsakymus ir indėlį į marketingo mokslą.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Pasirinkite variantą, geriausiai apibūdinantį jūsų organizacijos veiklą, klientų atžvilgiu:

Kaip jūsų organizacija palaiko ryšius su klientais?

Kiek reklaminių kampanijų per 1-erius metus realizuoja jūsų organizacija?

Kokiais informacijos sklaidos šaltiniais dažniausiai naudojasi jūsų organizacija?

Kokia dalis pirkėjų tampa įmonės klientais darbuotojų asmeninių kontaktų dėka?

Asmeninius pardavimus įgyvendina:

Ar jūsų įmonė veikloje naudoja telemarketingą (pardavimai telefonu)?

Kaip dažnai organizuojate pardavimus skatinančias akcijas?

Kokių veiksmų organizacija imasi, kad pardavimų skatinimo akcijos duotų kuo geresnį rezultatą?

Kokia jūsų organizacijos nuostata į sponsorystę?

Keliose parodose vidutiniškai per 1-erius metus dalyvauja jusu organizacija?

Kas jusu organizacijoje igyvendina ryšius su visuomene?

Ar jūsų organizacija turi ryšių su visuomene strategiją?

Kiek vidutiniškai spaudos pranešimu per 1-erius metus apie jusu organizacija pasirodo spaudoje?

Kokiai marketingo priemonei, netolimoje ateityje, planuojate skirti daugiausiai dėmesio?