Useregisas
Vieša
Pranešti

Marketingo komunikacija Lietuvos organizacijose

Gerbiamieji, organizacijų atstovai, prašau skirti 10 min. ir atsakyti į anketos klausimus. Anketos tikslas - ištirti marketingo komunikacijos priemonių naudojimo lygį organizacijose. Labai ačiū už atsakymus ir indėlį į marketingo mokslą.
Pasirinkite variantą, geriausiai apibūdinantį jūsų organizacijos veiklą, klientų atžvilgiu:
Kaip jūsų organizacija palaiko ryšius su klientais?
Kiek reklaminių kampanijų per 1-erius metus realizuoja jūsų organizacija?
Kokiais informacijos sklaidos šaltiniais dažniausiai naudojasi jūsų organizacija?
Kokia dalis pirkėjų tampa įmonės klientais darbuotojų asmeninių kontaktų dėka?
Asmeninius pardavimus įgyvendina:
Ar jūsų įmonė veikloje naudoja telemarketingą (pardavimai telefonu)?
Kaip dažnai organizuojate pardavimus skatinančias akcijas?
Kokių veiksmų organizacija imasi, kad pardavimų skatinimo akcijos duotų kuo geresnį rezultatą?
Kokia jūsų organizacijos nuostata į sponsorystę?
Keliose parodose vidutiniškai per 1-erius metus dalyvauja jusu organizacija?
Kas jusu organizacijoje igyvendina ryšius su visuomene?
Ar jūsų organizacija turi ryšių su visuomene strategiją?
Kiek vidutiniškai spaudos pranešimu per 1-erius metus apie jusu organizacija pasirodo spaudoje?
Kokiai marketingo priemonei, netolimoje ateityje, planuojate skirti daugiausiai dėmesio?