Marketingo komplekso analizė logistikos versle, UAB „Omniva LT“ atveju

Esu Socialinių mokslų kolegijos Logistikos ir transporto verslo studentas Tautvydas Murinas ir prašau Jūsų keletos minučių dėmesio užpildant anoniminę anketą apie Omniva LT teikiamų paslaugų rinkodarinę analizę. Tyrimo metu surinkti atsakymai bus panaudoti baigiamajame darbe. Labai dėkoju už atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų amžius: ✪

Jūs gyvenate: ✪

Ar naudojatės kurjerių paslaugomis? ✪

Ar esate bandę Omniva LT teikiamas paslaugas? ✪

Iš kur sužinojote Omniva LT prekės ženklą? ✪

Kuriuose sklaidos kanaluose esate pastebėję Omniva LT reklamą? ✪

Kurią Omnivos LT paslaugą renkatės dažniau: ✪

Kaip dažnai naudojatės Omniva LT paslaugomis? ✪

Kokie pagrindiniai kriterijai lemią Jūsų apsisprendimą naudotis būtent Omniva LT paštomato ar kurjerio paslaugomis: ✪

Su kokiomis problemomis susidūrėte besinaudojant Omniva LT paslaugomis? ✪

Kaip vertinate kiekvieną kriterijų atskirai: ✪

Labai gerai
Gerai
Neturiu nuomonės
Blogai
Labai blogai
Klientų aptarnavimas
Kaina
Pristatymo greitis
Paštomatų lokacija
Pristatymas į namus
Įmonės naudojama reklama
Įmonės įvaizdis

Galbūt turėtumėte pastabų, kokių patobulinimų įžvelgtumėte gerinant teikiamas paslaugas?

Kaip manote, kiek yra svarbu logistikos įmonei reklamuotis pritraukiant naujus klientus? ✪

Visai nesvarbu
Labai svarbu

Įvertinkite Omniva LT: ✪

Visiškai sutinku
Sutinku
Neturiu nuomonės
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Paprasta ir aišku naudotis paštomatu
Informacijos apie teikiamas paslaugas užtenka
Paštomatas yra patikimas būdas siųsti siuntas
Reklamos apie Omniva LT turėtų būti daugiau

Kaip vertinate Omniva LT marketingo komunikaciją, jeigu esate ją pastebėję? ✪