Marketingo įrankiai, kurie turi įtakos prekės ženklo lojalumui krepšinyje. Krepšinio klubo „Neptūnas“ byla.

Gerbiamas respondente,

Esu LCC tarptautinio universiteto Tarptautinio Verslo Administravimo bakalauro studijų studentas Tadas Kymantas. Rašau baigiamąjį darbą, kurio tikslas nustatyti marketingo įrankius,kurie turi įtakos prekės ženklo lojalumui krepšinyje. Taip pat, siekiu nustatyti konkrečius fanų tipus, kurie lankosi krepšinio klubo „Neptūnas“ rungtynėse. Prieš pradedant atsakinėti į klausimus pranešu, kad Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir bet kuriuo metu galite baigti atsakinėti, jei jaučiate, kad klausimai per daug asmeniški ar sukelia neigiamų emocijų. Taip pat užtikrinu, visišką konfidencialumą, jokie Jūsų asmeniniai duomenys nebus viešinami, o rezultatai naudojami tik konkrečiam tyrimui ir jam pasibaigus bus sunaikinti. Susidomėjusius kviečiu kreiptis elektroniniu paštu [email protected].

Anketa neaktyvi
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
Susikurti savo anketą