Marijampolės FK "Sūduva" teikiamų paslaugų kokybė

GERB. RESPONDENTE LKKA, sporto ir turizmo vadybos V kurso studentės Arūnė Bilunskaitė ir Giedrė Jakubauskienė atliekame tyrimą, siekiant išsiaiškinti , FK „Sūduva“ teikiamų paslaugų kokybės spragas. Ši apklausa atliekama tik edukaciniais tikslais, anketa yra anoniminė, gauti duomenys bus panaudoti tik praktiko ataskaitos darbe. Prašome įvertinti teiginius nuo 1 iki 5 ir pažymėkite po vieną atsakymą prie kiekvieno pateikiamo veiksnio. Dėkojame už nuoširdžius Jūsų atsakymus, kurie padės objektyviai atlikti tyrimą.
Marijampolės FK "Sūduva"  teikiamų paslaugų kokybė

1. Klubo „Sūduva“ svetainės dizainas : *

2. Klubo „Sūduva“ svetainės atnaujinimas: *

3. Informacijos operatyvumas klubo „Sūduva“ svetainėje: *

4. Esamos papildomos paslaugos klubo svetainėje (konkursai, akcijos, tiesioginės transliacijos ir kt.): *

5. Klubo „Sūduva“ vadovų darbas dėl klubo populiarinimo : *

6. Informacijos apie rungtynes ir bilietus tikslumas : *

7. Paprasta įsigyti bilietus į rungtynes : *

8. Aptarnaujančio personalo paslaugumas rungtynių metu : *

9. Komandos žaidėjų „prieinamumas“ (galimybė pamatyti iš arčiau, pabendrauti) : *

10. Pakankamas dėmesys klubo fanams : *

11. Lengva įsigyti klubo atributikos : *

12. Klubo atributikos asortimentas : *

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą