Maisto prekių tinklų vizualinių reklamų su žymiais žmonėmis vertinimas

Anketą sudarė VU Verslo informacijos vadybos 2 kurso studentai.

Anketos tikslas yra sužinoti, ar maisto prekių tinklų vizualinės reklamos su žymiais žmonėmis atkreipia klientų dėmesį ir paskatina pirkti.

Pasirinkite Jums labiausiai tinkantį atsakymą ir jį pažymėkite. Jei iš duotų variantų nėra Jums tinkančio atsakymo, prie kai kurių klausimų, galėsite įrašyti patys. Anketa yra anoniminė.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Kaip dažnai apsilankote maisto prekių parduotuvėse?

4. Kokioje maisto prekių tinklų parduotuvėje dažniausiai lankotės?

5. Kodėl dažniausiai renkatės nurodytą maisto prekių tinklą? (galite pasirinkti daugiau nei vieną atsakymo variantą)

6. Ar atkreipiate dėmesį į maisto prekių tinklų vizualines reklamas? (Pvz.: socialiniuose tinkluose, televizoriuje, stotelėse ir t.t.)

7. Ar pastebite maisto prekių tinklų vizualines reklamas su žymiais žmonėmis?

8. Pažymėkite, kokį maisto prekių tinklą reklamuoja pateikti asmenys.

Maxima
Iki
Rimi
Lidl
Norfa
Niekam neatstovauja
Nežinau
M.Mikutavičius
E. Kučinskas
A. Sabonis
Š. Jasikevičius
L.Gradauskienė

9. Kuris žymus žmogus, atstovaudamas maisto prekių tinklus vizualinėse reklamose Jums labiausiai kelia pasitikėjimą?

10. Kaip vertinate maisto prekių tinklų vizualines reklamas su žymiais žmonėmis?

Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Reklamos su žymiais žmonėmis skatina geresne maisto prekybos tinklo reputacija
Reklamos su žymiais žmonėmis kelia nepasitikėjimą preke, jos kokybe
Reklamos su žymiais žmonėmis aš lengviau įsimenu
Reklamos su žymiais žmonėmis man sukelia neigiamas emocijas