UserEvelinaCi
Results75
Vieša
Pranešti

Maisto papildų vartojimo ypatumai ir jų sąsajos su socialine reklama

Gerb. Respondente, dėkoju, kad sutikote dalyvauti anketinėje apklausoje. Aš esu Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Medicinos fakulteto VI kurso studentė Evelina Cirtautaitė ir vykdau savo baigiamojo magistro darbo tyrimą. Šios apklausos tikslas yra sužinoti daugiau apie maisto papildų vartojimo įpročius ir įvertinti reklamos įtaką maisto papildų vartojimo ypatumams.  

Ši anketa yra anoniminė, o tyrimo metu surinkti duomenys bus analizuojami apibendrintai ir panaudoti tik mokslo tikslams. Jūsų konfidencialumas yra užtikrinamas.

Kilus neaiškumams galite kreiptis į tyrėją el. paštu: evelina.cirtautaite@gmail.com

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Pic
1. Jūsų lytis:
2. Jūsų amžius:
3. Koks Jūsų išsilavinimas?
4. Jūs gyvenate:
5. Jūsų pajamos per mėnesį:
6. Ar vartojate maisto papildus?
7. Jei nevartojate - kodėl?
Jei į klausimą nr.6 atsakėte “Taip, vartoju”, šį klausimą praleiskite.
8. Kaip verinate savo sveikatos būklę?
9. Ar turite žalingų įpročių?
10. Kaip dažnai vartojote maisto papildus per paskutinius 12 mėnesių?
Jei pasirinkote atsakymą “Nevartojau”, pereikite prie klausimo nr.15.
11. Kuriuos iš žemiau išvardintų elementų vartojote per paskutinius 12 mėnesių?
12. Dėl kokių priežasčių vartojate maisto papildus?
13. Ar sutinkate su teiginiu, kad maisto papildai yra veiksmingi?
14. Kas Jus paskatino vartoti maisto papildus?
15. Ar dažnai susiduriate su maisto papildų reklama?
16. Kur dažniausiai susiduriate su maisto papildų reklama?
17. Ar rinkdamiesi maisto papildus ieškote papildomos informacijos internete?
18. Ar, Jūsų nuomone, reklamoje užtenka informacijos apie maisto papildus?
19. Ar sutikta reklama paskatina jus įsigyti maisto papildus?
20. Ar manote, kad maisto papildų reklamos, nuolaidos ir kiti pasiūlymai padeda Jums priimti sprendimus, susijusius su sveikatos priežiūra?
21. Kokia Jūsų nuomonė apie maisto papildų reklamą?