Mados reklama socialinėse medijose ir jos poveikis vartotojų elgsenai Lietuvoje 2

Gerbiamas respondente, nuoširdžiai prašau atsakyti į anketoje pateiktus klausimus.
Anketoje nėra teisingų arba neteisingų atsakymų.
Jūsų atsakymai padės suprasti ir įvertinti mados reklamą socialinėse medijose ir jos poveikį vartotojų elgsenai Lietuvoje. 
Dėkoju ir linkiu sėkmės. 

Jūsų lytis

Jūsų gyvenamoji vieta

Jūsų amžius

Jūsų socialinė padėtis

Jūsų išsilavinimas

Ar laisvalaikiu Jūs domitės mada?

Jūsų nuomone efektyviausia ir didžiausią įtaką žmonėms daranti mados reklama yra

Jūsų manymu mados reklama socialinėse medijose jums yra

Kas labiausiai socialinių medijų mados reklamose Jus paskatina įsigyti siūlomą prekę?

Ar dažnai mados reklama socialinėse medijose paskatina jus įsigyti reklamuojamą prekę?

Jūs manote, kad

Dažniausiai susiduriate su reklama socialinėse medijose, kuri yra

Ar sutinkate, kad mados reklama socialinėse medijose yra naudinga vartotojui, nes ji teikia informaciją apie prekes?

Ar sutinkate, kad mados reklama socialinėse medijose įtakoja žmonių pasirinkimą įsigyti nereikalingą daiktą?

Kokia mados reklama labiausiai pritraukia Jūsų dėmesį?

Ar sutinkate, kad reklama socialinėse medijose yra šių dienų populiariausias būdas parduoti ir pirkti prekes?

Jūsų nuomone mados prekių reklama socialinėse medijose skatina žmones

Kaip reaguojate į mados reklamą socialinėse medijose?

Ar manote, kad išpopuliarėjus mados reklamai socialinėse medijose dažniau įsigyjate vis daugiau prekių?

Ar kokybiškas mados reklamos pateikimas vizualiai socialinėse medijose skatina Jus įsigyti prekę?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą