Mados prekės ženklo komunikacija tvarios mados kolekcijos pristatyme. Mados prekės ženklo „H&M“ atvejis.
Gerbiamas Respondente,
esu Vilniaus Gedimino technikos universiteto kūrybinių industrijų ketvirto kurso studentė Ugnė Aglinskaitė. Šiuo metu rašau bakalauro baigiamąjį darbą, kurio tema yra Mados prekės ženklo komunikacija tvarios mados kolekcijos pristatyme. Mados prekės ženklo „H&M“ atvejis. Taip pat atlieku tyrimą, susijusį su baigiamuoju darbu. Tyrimo tikslas - ištirti, kaip mados prekės ženklas „H&M“ komunikuoja pristatydami tvarios mados drabužių kolekciją. Prašau atidžiai perskaitykite klausimus ir atsakykite į juos pažymėdami Jums tinkamiausią atsakymą ar atsakymus, taip pat kai kur įrašant savo nuomonę.
Ši anketa yra anoniminė ir tyrimo apibendrinti rezultatai bus panaudoti tik bakalauro darbe, todėl konfidencialumą - garantuoju.
Ačiū už Jūsų atsakymus!