MADOS NUOMONĖS FORMUOTOJŲ EKSPERTIŠKUMO IR PATIKIMUMO POVEIKIS VARTOTOJO KETINIMUI PIRKTI

Sveiki, esame Vilniaus universiteto trečio kurso, verslo ir teisės studentės ir atliekame tyrimą, kurio tikslas nustatyti, ar egzistuoja ryšys tarp vartotojų suvokiamo sekamų mados nuomonės formuotojų ekspertiškumo bei patikimumo ir ketinimo pirkti jų reklamuojamas prekes. Apklausa anoniminė.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas

Jūsų mėnesinės pajamos

Penkių balų skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5– visiškai sutinku, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius. ✪

Visiškai nesutinku(1)
Nesutinku(2)
Daugiau sutinku nei nesutinku(3)
Sutinku(4)
Visiškai sutinku(5)
Mano sekami mados nuomonės formuotojai(ang. influencer) yra savo srities ekspertai.
Mano sekami mados nuomonės formuotojai(ang. influencer) turi puikių savo srities žinių
Mano sekami mados nuomonės formuotojai(ang. influencer) pateikia informaciją, paremtą jų pačių patirtimi.

Penkių balų skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5– visiškai sutinku, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

Visiškai nesutinku(1)
Nesutinku(2)
Daugiau sutinku nei nesutinku(3)
Sutinku(4)
Visiškai sutinku(5)
Mano sekami mados nuomonės formuotojai(ang. influencer) yra itikinantys
Mano sekami mados nuomonės formuotojai(ang. influencer) yra patikimi
Manau, kad nuomonės formuotojų(ang. influencer) reklama yra geras informacijos šaltinis perkant produktus.
Manau, kad pirkti nuomonės formuotojų(angl.influencer) reklamuojamą produktą/paslaugą yra verta.

Penkių balų skalėje, kur 1 – visiškai nesutinku, o 5– visiškai sutinku, įvertinkite žemiau pateiktus teiginius.

Visiškai nesutinku(1)
Nesutinku(2)
Daugiau sutinku nei nesutinku(3)
Sutinku(4)
Visiškai sutinku(5)
Dažniausiai ketinu įsigyti produktus, kuriuos reklamuoja mano sekami nuomonės formuotojai(angl.influencer)
Dažniausiai rekomenduoju produktus ir (arba) paslaugas, kuriuos reklamuoja mano sekami nuomonės formuotojai(angl.influencer)